Så mange tanker om boka!

Det ble en rolig dag med pizza og brus. Det er godt å ha noen sånne dager også. I morgen tenkte jeg å trene litt og skrive videre på boka jeg holder på med. Det som er så fint med å skrive bok er at man kan gjøre det i sitt eget tempo og man kan skrive om akkurat hva man vil. Det er liksom ikke noe fasit på hvordan er bok skal skrives. Man får frie tøyler og kan bruke fantasien. Jeg tenkte at vis dette går bra og jeg kan skrive en hel bok så vil jeg prøve å skrive en serier. Jeg syns det er veldig spennende å lese om vampyrer, magi og alt mulig sånt. Jeg har ikke lest en serie om akkurat det (det finnes sikkert) så det ville vært utrolig morro. Men først må jeg klare å skrive en bok. Hvor lang den blir vet jeg ikke enda, men jeg har mange ideer som strømmer inn hele tiden. Jeg tror dette kommer til å bli en utrolig spennende opplevelse. Jeg håper jeg får gitt den ut! Oi, det er bare så mange tanker i hodet mitt akkurat nå. Fullstendig kaos!

Hittil har jeg skrevet hvertfall 10 sider. Jeg skulle egentlig skrive en selvbiografi, men det klarte jeg ikke. Jeg har så mange ting i livet som jeg ikke ønsker å skrive om. Det ble for personlig. Det var som å måtte lese høyt fra dagboka. Så da ble det en bok basert på min fantasi. Tro meg når jeg sier at fantasien min vil ikke skuffe dere som evt. hadde lest denne boken. Hadde jeg vært den som skulle kjøpe boka så ville jeg vært veldig fornøyd… med det jeg har fått skrevet til nå. Håper jeg får muligheten til å bruke alle ideene mine i denne boka. Vi får se…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg