Dårlige nyheter

Da skåler jeg og ønsker alle en flott helg videre. Helgen er jo ikke over ennå selvom lørdagen er det. Jeg tok meg et par glass med “lett blanding”. Har noe rester som burde drikkes opp så jeg tenkte “hvorfor ikke drikke litt nå”. Jeg er så nervøs i forhold til økonomi og angsten gjør det ikke noe bedre. Da er det litt deilig å kunne roe tankene litt. Så da kobler jeg helt av og nyter en kveld på sofaen med alkohol og tv. Det er ikke ofte, men noen gang er det veldig godt å drekke. Noe som skjer max 5 ganger i året så det er lov. Bestefar slet med et alkoholproblem så det ligger i familien. Jeg er veldig forsiktig med alkohol, men skal jeg drikke så drikker jeg så mye jeg har lyst til. Jeg tåler utrolig mye og har aldri kastet opp på grunn av alkohol, men hodepine derimot kommer vis jeg drikker for mye. Gubben er uansett ikke glad i fyll så jeg tenker på han når jeg drikker også. Det er desutten veldig sjeldent at jeg har fest. Som regel drikker jeg alene eller sammen med venninna mi og da blir det ikke så ille.

Og mens jeg sitter å skriver dette innlegget fikk jeg høre fra gubben at moren til oliver (hunden våres) har gått bort. Det er utrolig trist! Hun var så søt og god. Stakkars liten. Hvil i fred Mamba! 

Mamba er den svarte. Den hvite er halvsøstra til oliver og hun heter mia.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg