En liten glede i hverdagen

Jeg gikk bort til pottene jeg har sådd tomater i og vet dere hva jeg fant? Bittesmå spirer! Nå er det ikke lenge til de kan plantes ute i blomsterkassene. Dette er såå gøy! Jeg har også snakket med venninna mi som har sådd en del i potter der dem leier og hun sa jeg kunne få frø til paprika! Det må prøves! Så da skulle hun få frø av meg også.

Disse småtassen har jeg gått å gledet meg til en stund nå. Nå må de bare vokse litt til. Men jeg kommer ikke til å ta dem ut før litt uti mai. Jeg vil være sikker på at de holder seg og ikke blir ødelagt. Det står at de kan plantes ute fra 1. Mai så da får vi se da. Klarer de å vokse nok? Åhh… det kribler i magen. Jeg gleder meg som en liten unge! Små barn har store gleder, store barn har små gleder.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg