Litt morgenblogging

En ny dag har startet og jeg sitter i stua og grubler over hva jeg skal gjøre i dag. Jeg og gubben skal kjøre og hente noen greier, men før det så har vi litt tid å slå i hjel. Jeg får vel gå litt rundt og sjekke plantene. Se om noe av dette trenger noe vann eller blomster som er visne osv. Men før noe som helst så må jeg jo spise frokost. Jeg har vært så dårlig til å spise frokost de siste årene så jeg prøver å få snudd på dette da. Deg blir jo aldri mye til frokost, men litt er bedre enn ingenting. Jeg har en del frukt liggende så jeg får kikke litt og se hva jeg har lyst på. Mens jeg spiser så får jeg vel tenke igjennom hva jeg kan gjøre. Jeg vet jeg må ta en dusj før jeg kan dra, men først må jeg få gjort litt. Det står imellom masse forskjellig egentlig. Klesvask, støvsuge, tørke støv, rydde og ordne ute…. hva skal man velge? Vel, jeg får spise litt frokost og gruble litt inni mellom. Dagen i dag blir delvis hektisk. Vi skal innom 4 forskjellige steder å hente ting, vi skal innom søstern min og kanskje også noe mer. Vi får se hva vi får tid til. Jeg vurderte mcern, men det er sure penger når man har dårlig råd. Nei, vi har masse mat i frysern vi kan spise. Jeg får ta en titt og se hva det blir til. Kjøpemat blir det i allefall IKKE!

4 kommentarer

Siste innlegg