Hagearbeid og planer

Hagearbeidet har startet for fult og det er så utrolig deilig å holde på ute. Dette har vi ventet på hele vinteren. Nå har vi fått gjort utrolig mye, men det er jo bare starten. Endelig skal vi få orden i hagen. Det har vært en del klager angående rotet rundt veggene her. Ikke at vi har brydd oss om rotet, men de som går turer her har vært helt oppslukt av å klage om ting og tang. Sikkert masse vi ikke har hørt også. MEN endelig skal det bli orden her. Altså, jeg bryr meg ikke om hva andre syns. Dette gjør vi kun fordi VI vil ha det sånn. Det er veldig kjedelig situasjon vi har havnet oppi. Vi var så lei av at alle andre skulle bry seg med hva vi gjorde og hvordan vi hadde det. Det var jo derfor vi flyttet såpass langt bort fra alt dette. Også havner vi oppi masse tull igjen. Vel, det er vel bare sånn at man ikke kan flykte fra folk som klager. Man må vel bare leve med det. Derfor gleder jeg meg masse til å bli ferdig med årets planer. Det kommer til å bli helt utrolig. Masse blomster, grillplass, gjerde og mye mer. Om du ønsker å vite hvordan det blir så får du følge bloggen min. Dette kommer til å bli helt utrolig!! Jeg gleder meg som en liten unge til alt dette er ferdig. Det kommer til å bli som et eventyr og hvem vil vel ikke leve i et eventyr. Jeg kommer til å elske det så mye at jeg aldri vil forlate hagen. Nei, du får bare følge med og se. Jeg vil ikke avsløre FOR mye før bildene kommer.

Men over til noe helt annet. Jeg fant nemlig en liten inntrenger i stua da jeg skulle sette mobilen min på lading. Er han ikke bare skjønn?

6 kommentarer
    1. Blir nok så bra som det går an :-)) Hovedsaken er at dere får det slik dere vil, så får andre holde «smatten» tenker jeg da 😉 Hehe. Veldig koselig inntrenger – håper den er ute sammen med gjengen sin igjen nå. He he. Nyt søndagen 🙂

    2. Høres herlig ut å skulle få det sånn som man ønsker det utenfor.
      Jeg skal få ryddet litt opp selv. Halve hagen min er ugressåker, og jeg tenker nok at flere kikker litt stygt på akkurat det nå gjennom flere år. Men nå skal det bli orden på det også etterhvert håper jeg 🙂
      Masse lykke til med jobben…blir kjekt det 🙂

    3. hehe… ja, hadde jeg funnet han igjen så. han flakset vekk etter at bildet ble tatt. jeg mistet han av synet, men skal nok finne han igjen. 🙂 takk, i lige måte. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg