Mammatid

Ja, da ble det faktisk en tur ned til moren min i dag. Sitter her ennå, stappmett etter pizza og brus. Og før det tok vi turen oppover for å kjøpe noen mangabøker til søstern og meg. Da kjøpte vi hver vår båtis. Så i dag har det blitt mye spising. Kroppen min sprekker snart! Kanskje like greit at man ikke er her hver dag for da tror jeg at jeg hadde lagt på meg skikkelig. Men seriøst, det har vært utrolig hyggelig. Jeg har kommet meg litt ut av huset og hatt det fint med mamma. Jeg vet jeg ikke burde tenke sånn som jeg tenker, men man vet aldri hvor lenge man har foreldrene sine. Jeg vil jo skape minner og ha det fint sammen med moren min så mye jeg kan. Jeg kom egentlig ned hit for å hjelpe til med å rydde, men det har vist ikke blitt noe av. Søstern som skulle hjelpe meg har det ikke så bra i dag. Men det går jo ann å finne på andre ting. Så da får vi sitte å snakke litt, er jo koselig det også da.

6 kommentarer

Siste innlegg