Kveldstur

En nydelig kveldstur før man skal legge seg er jo utrolig deilig. Godt med frisk luft når man har sittet i stua og sett på tv en god stund. Og i motsetning til før i dag så var det ikke noen “rasshøl med vinger” ute nå. Det er utrolig hvor glade dem er i meg… eller hvor glade de er i å plage meg. Jeg snakker så klart om vepsen. Ja, det har faktisk kommet veps. Men det verste er vel biene… jeg tror aldri jeg har sett bier før, i allefall ikke så ofte som nå. Jeg fatter virkelig ikke hvor de kommer fra, men syns disse vingedyra kan slutte å skremme livet ut av meg. Det er virkelig ikke morsomt å få mini-hjerteinfarkt hver gang de kommer nær meg. Jeg har aldri blitt stukket av veps, bie eller homle og har virkelig ikke lyst til det heller. Vepsen er så klart min verste frykt, men man ser jo ikke om det er bie eller veps når de er rundt ørene på deg så da tar jeg beina mine og løper langt vekk…

Hvorfor vil moder natur ha VEPS!? De er jo sinnsyke hele gjengen! De angriper jo uten grunn, man trenger bare se feil på dem så ypper dem til bråk. Haha, sorry vis dette går inn på noen, men det er akkurat som en populær berte på ungdomsskolen som tror alt dreier seg om dem. “Seriøst, hva skjer med det liksom…” uansett… det var utrolig koselig å gå tur. Ingen ute, stillhet og verdens beste turkompiser (gubben og vesle Oliver). Det blir ikke bedre enn det!

Men nå skal jeg prøve å få meg litt søvn, kanskje det blir gjort litt mer i morgen.

3 kommentarer
    1. He he. Allergisk for veps, så jeg stikker før den – for å si det sånn 😉 he he. Men ja, helt enig med deg i at en god tur før natta er utrolig godt. Sover mye bedre også synes jeg 🙂 Håper onsdagen er fin så langt :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg