Norsk natur på sitt flotteste

For en nydelig dag det har vært hittil. Jeg og gubben gikk lang tur i dag også. Planen var å gå ca. 3 km, men turen ble dobbelt så lang. Jeg er utrolig dtolt av meg selv. For bare et par år siden slet jeg med å gå 1 km, nå går jeg 6 km uten noe problem. Jeg trengte ikke noe pause for å hvile engang. Kanskje jeg endelig kan klare å gå en skikkelig fjelltur i nærmeste fremtid? Det hadde vært morro og tatt en helg i naturen og gått langt inni skogen eller oppi fjellet. Det ville vært en drøm som blir virkelighet. Hvem vet, kanskje det vil skje i år!! Men nå sporer jeg litt av. For vi var på en lang gåtur og jeg tok jo selvfølgelig noen bilder da som jeg vil vise dere. Her er det jo mye fin natur å ta bilde av. Desverre er det ikke alle som er så heldige at de kan komme seg ut og se den flotte naturen. Jeg vet nøyaktig hvordan det er å måtte sitte inne og ikke klare å gå i norske natur og se alt det flotte. Særlig når det er alt man vil. Så er du en av dem? Vel, da har jeg noen flotte bilder her som du kan nyte. Så anbefaler jeg en tur i norsk natur til alle dere andre. Kom dere opp av sofaen, ta på dere noen gode sko, smør med dere noe mat og ta med kameraet. Dette vil du ikke gå glipp av. Nå som solen er her og sommeren er rundt hjørnet, da er naturen helt magisk!

10 kommentarer

Siste innlegg