Nyheter!

Da var det vist onsdag alt. I dag tenkte jeg å gå en tur og komme meg litt ut. Vi får se om det blir noe av. Jeg og gubben snakket om det i går, men man vet aldri hvordan formen hans er før han våkner. Han stod vist opp akkurat nå så da får vi se da… han har ikke sovet så godt den siste tiden. Han våkner om natten og da er han veldig sliten på morgenen. Det var vist ikke noe unntak i natt. Han hadde våknet 2 ganger i natt. Jeg ser jo på hele han at det tar på å ikke få sove skikkelig om natten. Desverre er det ikke stort man kan gjøre. Han har fått innkalling til operasjon 18. Mai. Det er veldig lenge å vente så han tenker at han vil ringe et annet sykehus som er et stykke herfra, kanskje de har noe nærmere. Han blir jo helt ødelagt bare av å gå hjemme og vente. Han vil vel bare bli ferdig med det så han kan komme seg på jobb igjen. Han tenker jo penger, regninger og alt sånt. Men det er jo også veldig viktig for han å jobbe. Han må ha noe å gjøre hele tiden eller så blir han helt sprø (han sine ord). Så nå skal han spise litt frokost, ringe til det andre sykehuset og høre om det er mulig å få en time litt nærmere. Jeg får bare krysse fingrene og håpe at han får operasjon tidligere. Det er ikke sunt å gå med dette han har så lenge. Det blir bare verre og verre for hver dag som går. Begge to er litt irriterte over at legen ikke henviste til sykehuset før, men vi får se hva det andre sykehuset sier.

Hva som skjer med tur i dag vet jeg ikke enda. Faren til gubben skulle vist komme en tur opp i dag, men vet ikke når det skjer. Så dagen i dag er litt uklart ennå. Får vel bare se hva som skjer.

Men jeg vil gjerne få gratulere Heidi med en fantastisk sønn. Dette er et par som bodde i nærheten her og som vi hadde litt kontakt med. Gubbene våres skrudde volvo sammen. De har flyttet, men jeg følger med på bloggen hennes. Hun har gått gravid og endelig kom gutten deres. Så jeg ønsker dere alt godt videre som nybakte foreldre. Ønsker du å ta en titt på bloggen hennes?
Sjekk den ut her:
Www.heidimj.blogg.no

8 kommentarer

Siste innlegg