En tung dag…?

Nå er jeg helt utslitt. Vi var å hentet et garderobeskap som nå står i gangen. De vi hentet det hos var utrolig hyggelige. Jeg satt å snakket med “fruen i huset” og gubben snakka med “mannen i huset”. De bor jo ikke så langt unna oss så kanskje vi kan prøve å bli bedre kjent, hvem vet.

Men etter å ha spist middag så gikk jeg og gubben opp i 2 etg. og der sovna jeg mens gubben styra med pentøyet som sku inn i det nye skapet. Jeg var rett og slett helt utslitt. Jeg kjente det ikke før jeg faktisk la meg på senga. Så da sov jeg litt før gubben kommer opp og sier det er redneck på tv. Såklart måtte vi få med oss det. Så jeg krabba ut og kom meg ned på et vis. Fikk da med meg episoden, men tror aldri jeg har slitt så mye med å holde øya åpne noengang. Hadde det ikke vært for at det var redneck så hadde jeg nok sovna 2 minutter inn i episoden. Men nå får jeg komme meg opp igjen og få meg litt søvn. Håper det hjelper.

Her er skapet vi henta i dag. 350,- på Finn. Det er utrolig kjekt med Finn, jeg hadde ikke klart meg uten!

6 kommentarer

Siste innlegg