Konfektformer

Da jeg åpnet dagens post var det en pakke som ventet på meg. Jeg har bestilt noen ting på nettet og i dag kom en av dem. Jeg gleder meg skikkelig til å prøve den. Jeg har aldri gjort noe lignende. Får bare håpe det går og at det ikke blir en skikkelig fiasko. Jeg tror ikke det er så veldig lett å holde på med. Jeg snakker om en form til å lage sjokoladeformer. Men denne er formet som en ganske stor sko. Jeg tenkte jeg skulle prøve å lage noe fancy til bursdagsgaver og julegaver. Det er her denne formen kommer inn.

Og her er da formen. Jeg gleder meg skikkelig til å prøve. Men det går jo en del sjokolade så det blir ikke gjort noe med denne formen med det første. Men når jeg har prøvd den så kommer det nok et eller flere bilder av det ferdige resultatet. Det blir spennende å se hvorfor det går. Jeg har en del andre former også, men det er silikon. Dette er plastikk.

Jeg har alltid likt å bake, men å lage konfekt og sjokoladefigurer har jeg faktisk ikke prøvd enda. Dette er noe jeg har hatt lyst til å prøve en god stund nå og jeg har endelig skaffet meg former. Så da er det bare spørsmål om tid og penger når dette blir gjort.

Jeg syns det er utrolig morsomt å lage gaver til andre. Så til jul skal jeg prøve å få til dette.

Har du noengang lagd konfekt?
Hvilke smaker liker du best av konfekt?

Jeg syns kaffe, nugat og marsipan er best.

2 kommentarer
    1. Du kan smelte og ha i litt sjokolade – og rulle rundt. Så det blir som et typ kinderegg?! Det blir vel bra det også =)) Kul var den, gleder meg til å se hva du får til =))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg