Spraypaint art

Tenkte jeg skulle vise dere resten av de bildene jeg lagde i går og forrige dagen. Så jeg tok dem med inn og tok bilde av dem etter å ha luftet bikkja. Og har du sett, sola skinner og himmelen er blå. Det er søren ikke dårlig! Nå var det utrolig deilig ute. Kanskje jeg går ut og lager flere bilder etterpå. Men tilbake til det jeg skulle vise dere. Her er bildene:

Som dere ser så har jeg prøvd meg på bygninger denne gangen. Jeg syns egentlig det ble ganske greit. Jeg kan forbedre meg masse, men allikevel. Men jeg skal ikke sitte her å skryte av meg selv. Jeg vil høre deres meninger. Hva syns dere?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg