Skogstur med kamera

Utrolig nok fikk jeg med meg disse jeg bor sammen med på hytta, på tur. Jeg syns jo det er utrolig morro å gå i naturen og komme meg litt ut, men det har vært så mye om og men med dette at jeg har nesten gikk opp å få de med på noe. Jeg viste at vis jeg spurte om akkurat denne turen vi nettopp har kommet hjem fra, så ville mamma fått med seg søstra mi og venninna hennes. Det er et must å dra bort og gå opp trollskogen. Det er rett opp hele veien med masse utskjæringer i tre. Det er veldig mye å ta bilde av så jeg tok jo med kameraet og knipsa masse bilder. Det eneste jeg skulle ønske jeg fikk til var et utsiktsbilde, men det var dårlig med det mellom trær og alt sånn. Jeg tror vis jeg skulle hatt det så måtte jeg vært enda lengre opp og ut på skibakken. Men mange fine bilder fikk jeg da, bare ikke av det jeg har ønsket meg. Ville ha et utsiktsbilde til å forstørre og henge i gangen, men det får bli fra en annen tur en annen gang. Får nok ikke med meg noen opp den bratte bakken her vi leier hytte. Den er ganske bratt og rett opp hele veien. Men jeg tenkte jeg skulle vise dere noen bilder som jeg tok med mobilen. De flere bildene ligger på kameraet, men kos dere med disse.

Fikk til og med et bilde med mamma.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg