Desucon og harrytur

Gårsdagen var utrolig morsomt. Det var en del kule kostymer, noen syntes vi hadde kule kostymer og det var så utrolig mye stilig å kjøpe. Det var spesielt én person jeg og venninna mi la spesielt merke til og det var et kostyme med en dyrehodeskalle som kunne bevege munnen, det var kul lydeffekt og lys. Vis du leser dette: utrolig bra gjennomført kostyme! OG godt gjennomført med bevegelser og ALT! Jeg ble ganske imponert! Våres kostymer var nesten umulig å gå med. Det var masker som var umulig å puste igjennom, varme jakker og vi verken så mye eller hørte noe særlig. Jeg håper jeg får se de bildene som ble tatt av oss. Det hadde vært morsomt å sett. Men de kostymene der blir neppe brukt på desucon igjen. Kanskje det kommer en photoshoot en gang i tiden. Men de er alt for varme å gå på en messe med, det er nå helt sikkert.

Her er noen av kostymene som vi ble ganske fascinert av. Jeg har desverre ikke bilde av det kostymet jeg beskrev, men det kommer etterhvert da venninna mi var den eneste som tok bilde av det. Men som dere ser var det mange fine kostymer å se på. Jeg skulle ønske jeg kunne dra dit flere dager, men for å være helt ærlig er jeg ganske sliten. I dag går uansett turen til Sverige sammen med mamma. Det var meningen at lillesøsteren min skulle være med, men uten pass så blir det litt dumt å være med. Om vi blir stoppa på vei inn i Sverige så må hun stå på grensa og vente. Med angst er ikke det akkurat så morsomt. Ikke at det er noe gøy uansett. Så jeg tenkte å kjøpe noe fint til henne siden hun ikke kan bli med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg