Ukens film og serie

En ny uke har gått og det er på tide å fortelle dere hva jeg har sett på denne uken. For det har faktisk blitt en ny serie og film denne uken også. Det er jo faktisk ganske mye å se på. Så la oss ta en liten titt på det jeg har funnet denne uken.

Ukens film: The Perks Of Being A Wallflower

Dette er en så fantastisk film med romantikk, men også et veldig vondt bilde av hvordan det er å være homofil eller annerledes generelt. Denne filmen er veldig sterk og ekte. En veldig bra film som er verdt å se.

Om du vil ha underholdning med en sterk historie i seg så er denne filmen absolutt å anbefale. Jeg begynte å se denne filmen for noen år tilbake fordi Emma Watson var med i den, men det er absolutt ikke derfor jeg virkelig liker denne filmen den dag i dag. Den er absolutt verdt å se.

Ukens serie: Chilling Adventures Of Sabrina

Dette er en serie på Netflix som viste seg å være ganske mye mer annerledes enn jeg hadde trodde, men etter å ha lagt bort tanken om hvordan Sabrina “egentlig” skulle være så var denne veldig bra. For jeg har kun sett den animerte versjonen av Sabrina. Derfor ble denne serien litt merkelig. Både med hvordan det var mellom Sabrina og Harvey, hvordan tantene hennes var og så ut og at hun ikke hadde hjemmeskole slik som på den animerte versjonen. Dette gjorde jo ikke serien noe mindre bra, bare annerledes.

Uten å tenke på det jeg har sett i min barndom så var denne serien veldig bra lagd. Jeg likte veldig godt handlingen og at den faktisk er creepy og spennende på et helt annet nivå enn jeg hadde trodd. Så dette er faktisk en av de bedre seriene jeg har sett på Netflix. Nå har jeg bare sett Del 1, men jeg må si at jeg gleder meg til å se resten. Dette er en serie jeg nesten ikke klarer å sette på pause. Så om du liker witchcraft og alt det der så er dette virkelig en serie å anbefale.

Fant du noe nytt å se på eller har du sett både filmen og serien før? I såfall, hva syns du om dem?

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Sikkert bra filmer det der. Men jeg har ikke sett de. Skal ut en tur etterpå, er faktisk litt sliten eter en skogstur i går. Var ikke så langt men var hjemme kl 2145 i går. Så i går kveld ble det deilige pølser med tilbehør over bål i skogen. Det er slikt jeg liker godt. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg