Fant noe nytt å se på

Jeg begynte å se god kveld norge på strømmetjenesten og der snakket dem om maskorama. Dette er jo en serie jeg har vurdert å se på, men jeg er elendig til å følge med når det går på tv. Så i går fikk jeg tatt igjen de 4 episodene jeg har gått glipp av og nå er jeg helt hekta. Det er jo så spennende å følge med, gjette og til slutt se om man har riktig. Ikke minst er det gøy å se dem synge i de flotte kostymene. Min favoritt er nøkken, men jeg kommer ikke til å si hvem jeg tror det er før dagen er her da hun må ta av seg masken. Så får vi se om jeg hadde rett eller ikke.

Ja, det er altså hva jeg har holdt på med. Jeg orker veldig lite annet og jeg må egentlig bare spare krefter til helgen fordi da er det noe ekstra spennende som skjer. Er det ending jeg ikke har veldig lyst til Så er det å se hvordan det går å dra på en folksomt plass helt utslitt. Det er vanskelig nok å holde angsten i sjakk når man er uthvilt og alt det der. Derfor har jeg brukt gårsdagen på å se på tv. Ikke at kroppen min har orket så mye mer.

Vel, det er jo ikke helt sant. Jeg har faktisk klart å henge opp en klesvask på morgenen og en på kvelden. Så helt ubrukelig var jo ikke gårsdagen. Når det kommer til dagen i dag så tenker jeg å gjøre like mye (eller like lite) som i går. Som sagt må jeg hvile og det blir derfor veldig stille fra meg. Når det ikke er noe å fortelle om så er det jo heller ingen vits å skrive, men det vil jo komme mange gode oppskrifter de dagene de skal komme ut. Så helt stille blir det jo ikke.

I tillegg har jeg jo videoer som kommer ut på youtube minimum en gang i uka, men utenom det er det ikke så mye å fortelle om. Jeg vil ikke at dette skal bli et sted der jeg er negativ og at jeg forklare hvor sliten og vondt jeg har det hele tiden, hver dag. Så derfor legger jeg heller ut dette innlegget og forteller at jeg ikke kommer til å gjøre så mye, men plutselig kan jeg jo komme over en film eller at jeg føler meg mye bedre. Hvis ikke vet dere hvertfall hvorfor det er så stille. Fordi jeg må hvile sånn at jeg er klar til helgen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg