En skikkelig innsats

Jeg er i fyr og flamme. Ikke bare fordi det er en skikkelig varm sommerdag, men fordi jeg har ryddet all søppel som er i gangen og fylt bilen. Med litt hjelp til å bære. Så nå er det mye søppel som går på fyllinga. Endelig har jeg fått tilbake energien. Det har virkelig vært et mareritt de siste dagene. Jeg har sovnet midt på dagen og generelt vært i så dårlig form, men nå føler jeg meg mye bedre. Hvertfall akkurat nå i dag. Om det vil vare vet jeg ikke, men jeg er bare glad for alt jeg klarer å få gjort nå som jeg har litt energi. Så nå skal jeg ta en velfortjent pause og så er det tilbake til ryddingen. Noe som føles helt fantastisk. Dere har ingen anelse hvor godt det føles å endelig bli kvitt det pappsøppelet. Vel, noen av dere kan jo faktisk skjønne det. Hva vet vel jeg, men det har stått så lenge fordi fyllinga ikke er åpent når samboeren min har kommet hjem fra jobb. Så vi har måtte vente til han har ferie. Med andre ord er det bare å skynde seg å få alt sammen ut så fort som mulig. Det gikk kanskje litt fort. For nå har jeg ikke lengre en tapetkniv å skjære papp med. Jepp, den knakk. Derfor får jeg ikke gjort så veldig mye mer med pappen. Heldigvis er det nok av andre ting jeg kan gjøre og det er heldigvis ikke så mye igjen av pappsøppel nå.

Som dere sikkert har gjettet så blir denne dagen en skikkelig ryddedag. For meg hvertfall. Samboeren min har nettopp begynt å trene på treningsstudio, så denne helgen tar han det rolig. Nå har ikke jeg noe i mot å rydde og vaske her hjemme. Også vet jeg jo at han hjelper til om jeg skulle trenge det. En av mange grunner til at jeg virkelig elsker han. Denne gangen har jeg virkelig vært heldig og funnet en snill og god mann. Og når man har det så er det mye lettere å ha lyst til å gjøre noe og ha det fint rundt seg. Så i dag vil jeg prøve å få ryddet gangen helt. Vel, så godt det lar seg gjøre hvertfall.

Når jeg har blitt ferdig med gangen så kommer jeg helt sikkert til å være ganske utslitt. Jeg må jo tenke at det kommer en dag i morgen også. Så da kommer jeg til å ta meg en dusj og slappe av resten av dagen, men det blir en stund til ennå fordi det er nok å gjøre i gangen. Bilen er heller ikke helt full ennå så det blir nok en del bæring ut i bilen i løpet av dagen også. Og sånn går dagen min. Heldigvis er det verste over nå. Den tyngste jobben er å kappe og stappe pappen sånn at den tar minst mulig plass. Det går veldig mye utover håndleddene mine. Da er det jo flott at jeg har Zpikes til i morgen. For hvis jeg kjenner kroppen min rett så vil det begynne å verke ganske godt i morgen, men da vil jeg se tilbake på innsatsen i dag og tenke at det er verdt det.

Det var min dag, men hvordan ser din dag ut?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg