Bilder fra turen

Nå har jeg kommet hjem igjen og det var veldig godt med en tur, selvom det bare var for en liten stund. Jeg fikk luftet hodet litt og jeg har også vært ute blant andre mennesker alene og det er jo veldig bra for psyken min. Selvom jeg ikke får gjort dette hver dag så vil jeg hvertfall prøve å komme meg ut et par ganger i uka, sånn for meg selv. Jeg tror kanskje det kan være til stor hjelp når det kommer til psyken. Det er jo også veldig godt for kroppen å ikke bare sitte å male, selvom jeg gjør mye husarbeid også. Å gå tur ute er noe helt annet. Så det blir det mer av, hvertfall så lenge jeg orker å være ute i kulda. Jeg kler så klart godt på meg. Selvom det ikke er så veldig kaldt i dag så tok jeg på meg skjerf. Det kan fort bli kaldt i halsen og jeg vil heller være for varm enn for kald.

Så i dag gikk turen bort til krysset, nedover bakken og opp snarveien. Det er ikke en veldig lang tur, men snarveien krever en del siden den er såpass bratt. I tillegg har vannet lagd renne som er ganske dyp og jeg er ekspert på å nesten forstue ankelen hver gang jeg går der. I dag hadde jeg tankene et helt annet sted så jeg skle så klart med ene foten nedi. Heldigvis gikk det bra!

Og hva er vel en tur uten bilder?

Jeg var så heldig at jeg fikk bilde av alle fuglene som fløy i en V formasjon over meg. Det er så vakkert og ganske imponerende at dem klarer å fly sånn sammen. Også fikk jeg jo noen andre fine bilder også. Det siste bildet syns jeg ble veldig fint. Bjørka med de gule bladene og en helt fantastisk utsikt. Og dette er et lite stykke ned fra der vi bor så at det er så flott utsikt her også sier litt om hvor høyt opp vi egentlig bor.

Nå som jeg er hjemme igjen så skal jeg sitte her å jobbe litt med noen innlegg som kommer senere i dag. Også får jeg se hvor langt jeg kommer før det er middagstid. I dag er det lørdag så da må vi jo ha noe godt. Jeg har allerede tatt opp kjøttdeig, men hva det blir ut av den vet jeg ikke ennå. Vi hadde pizza i går så jeg vet ikke om jeg kan lage pizza i dag også, men det blir et problem for senere i dag.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg