Ukens film og serie

Denne uken har vært ganske spennende når det kommer til film og serie. Først og fremst har jeg fått sett en hel sesong av en helt ny serie. Jeg har også sett et par filmer (en av dem skal jeg fortelle om i dag). Så dette innlegget har jeg virkelig gledet meg til å skrive for dere. Derfor tror jeg vi bare setter i gang. Her er ukens film og serie.

Ukens film er: Sonic The Hedgehog

Denne filmen så jeg aller først på kino. Etter den dagen så viste jeg at jeg bare måtte kjøpe filmen når den kom ut. Nå som jeg endelig har den på dvd så kunne jeg altså se på den igjen. Så det ble ukens film. Grunnen til det er fordi denne filmen er utrolig fin. Jeg digger Sonic og Jim Carrey så når de 2 ting kom i samme film så ble den jo super bra. Om du ikke har sett Sonic filmen enda så er det hvertfall å anbefale om du liker den type filmer. Det er en film med mye action, følelser og mye kult. Jeg skulle til å si at det er en film for hele familien, men siden det er vold og slikt så er den kanskje ikke like bra for de aller minste. James Marsden og Jim Carrey har hovedrollene og Ben Schwartz har stemmen til Sonic (for dere som måtte ønske å vite det). Eller så er det en film som hvertfall fikk meg til å sitte ytterst på kinosetet, le og gråte.

Ukens serie er: Locke & Key 

Dette er en horror/drama serie som du ikke klarer å la være å se. Det var episode etter episode med masse spenning. Jeg slet virkelig med å legge vekk serien før jeg kom til slutten av sesong 1. Det er alt som ligger på Netflix, men jeg skal definitivt se mer av denne serien for det var virkelig mye bra i denne serien. Denne er også på min liste over anbefalte ting å se på fordi den var så bra. Uten å røpe noe så var den fylt med magi, mysterier og hemmeligheter. Det var ting som måtte løses og finne ut av. Dette er virkelig ikke en serie du vil gå glipp av. Jeg er så glad for at jeg fikk sett den første sesongen. For helt ærlig var jeg litt i tvil om jeg skulle se den, men den var mye bedre enn det lille klippet som Netflix viser deg. Åh, jeg elsker den! Så hvis du liker litt skumle, spennenende og mystiske serier så burde du virkelig sette deg ned og se på denne inne på Netflix.

Ja, det var altså ukens film og serie. De har vært med på å gjøre denne uken ganske bra. Jeg liker å sitte og se på filmer og serier, noe Netflix har ganske mye av. Det er gøy å se noe helt nytt, men også å se filmer og serier om igjen. Fordi det er en del bra filmer og serier som man bare vil se om igjen og om igjen, aldri stoppe. Når filmer er slutt så vil man bare hoppe inn i den verden og se hva som skjer videre. Når man får en slik følelse så er det absolutt en bra film/serie man har sett. Det er nøyaktig den følelsen jeg fikk av ukens serie.

Hvis du allerede har sett den så fortell meg gjerne hva du syns om den.

Følg bloggen på facebook HER om du ønsker å lese om enda flere filmer og serier. Det er også masse annet du kan lese om og se på bloggen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg