Tiden går alt for fort

Jeg kan ikke tro at det er kun i dag og i morgen igjen og så skal vi dra på tirsdag. Disse dagene har gått utrolig fort. Det er nesten sånn at jeg ikke klarer å følge med. Nå har jo dette vært en etterlengtet ferie da. Vi har jo fått gjort utrolig mye gøy og hatt det kjempe koselig. Og som sagt er det jo ikke over enda. Vi har fortsatt et par dager igjen og vi skal kose oss masse. I dag er hvertfall timeplanen ganske full. Dette blir så utrolig gøy.

Men før noe som helst så må vi jo få i oss litt frokost. For å spare penger på mat (mer enn bare middag) så har vi kjøpt inn toastbrød, sjokoladepålegg og jordbærsyltetøy. Egentlig veldig grei frokost det. Jeg har prøvd å få i meg en skive hver dag og tenker at jeg skal fortsette med det når jeg kommer hjem også. Dette brødet smakte faktisk veldig godt så jeg tror jeg klarer å få i meg frokost fremover. Jeg er jo oppvokst med grislet kneip fra Klausen, men det selger dem jo ikke der jeg bor. Så da må man jo finne andre alternativer.

Nå kommer nok samboeren min til å sove en stund til så kanskje jeg skal ta meg en dusj. Det er jo kjedelig å bare sitte her. Er det noe jeg hater så er det å bruke masse til på et hotellrom. Det er jo ikke derfor jeg drar på ferie. Men ja, han må jo få lov til å sove ut. I går hadde han en del problemer med hodepine. Forhåpentligvis er den borte når han våkner etterpå. I mellomtiden får jeg dusje og ordne meg. Så må jeg fortelle dere om et produkt etterpå. Jeg er så utrolig fornøyd med det. Mer om det litt senere i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg