Slik har det gått i dag

Etter å ha lagd og spist taco så har kroppen min egentlig bare vært nødt til å slappe helt av. Jeg har vært utslitt hele dagen og det var faktisk så vidt jeg klarte å få ordnet middagen, men alt går hvis man bare har litt tålmodighet og har muligheten til å slappe av resten av dagen. Så det er altså hva jeg har gjort i dag. Det har gått i Supernatural og youtubevideoer. Jeg har egentlig hatt en en ganske fin dag fordi jeg har ikke pushet kroppen for mye. Det betyr jo hodesaklig at jeg har sluppet å pådra meg mer smerter i kroppen enn nødvendig. Faktisk har det vært ganske fint å slappe av litt. Hodet mitt var veldig kaos på starten av dagen, men når jeg klarte å slappe mer av og skru ned alle tanker osv. så lagde jeg til slutt en god dag ut av en dag som kunne gått veldig mye verre om jeg ikke hadde sagt til meg selv at i dag skal jeg ha en god dag.

Jeg tenker at jeg bare skal fortsette å ha rolige dager frem til psykologtimen min fordi jeg har veldig lyst til å klare og komme meg ut døra. Samtidig blir jeg ikke deprimert eller skuffet om jeg ikke klarer det fordi det er ikke mer jeg kan gjøre for at kroppen skal bli bedre. Nå går det egentlig i at jeg hviler mye, jeg drikker mye vann og spiser sunt.

For dere som ikke har fulgt bloggen min eller ikke har fått med dere dette så gikk jeg på en skikkelig smell for 1 måned siden. Jeg gikk lange turer og trodde jeg var ok i kroppen, men så gav fibromyalgien et skikkelig spark tilbake og jeg har ikke vært i form etter det. Jeg har vært sengeliggende og jeg har gått rundt på krykker. 

Så her ligger jeg da, med vondt i kroppen og null energi. Jeg prøver å gjøre det beste ut av hver dag og jeg gjør så godt jeg kan for å tenke positivt og få det bra med meg selv. En dag av gangen så skal jeg nok komme til en positiv periode igjen.

Akkurat nå ligger jeg i senga og skal prøve å sove, men jeg hadde lyst til å blogge litt først. Fortelle litt om hvordan dagen og formen min er i dag. Hvordan jeg holder humøret oppe og hva jeg har gjort i dag. Om dere husker at jeg fortalte at vi skulle kanskje noe spennende om en liten stund så har jeg noen nyheter om akkurat det. Nå er det faktisk sånn at vi har bestemt oss. Bare å krysse fingrene for at det går an å gjøre dette. Tiden dette spennende vi har planlagt skal skje er i oktober. Alt er ordnet så det blir veldig gøy. Jeg har ikke lyst til å røpe hva det er helt ennå, men følg med på bloggen så får dere vite det etterhvert. Hvis du ikke vil gå glipp av det som skjer i oktober så kan du følge bloggen på facebook HER. Der legger jeg ut link til alle blogginnleggene. Men nå skal jeg sove litt. Nattinatt alle flotte lesere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg