På toppen av Fløibanen

Nå har vi fått kommet oss tilbake til hotellet. Det har vært en helt strålende dag med nydelig solskinn og en helt spesiell opplevelse. Dagens aktivitet var Fløibanen og for en tur. Jeg anbefaler dere på det sterkeste å ta denne turen om dere skal til Bergen. Den er veldig populær og jeg skjønner veldig godt hvorfor. Når man kommer på toppen så tar utsiktet pusten fra deg. Det er en helt unik og fantastisk opplevelse. Selvom jeg har høydeskrekk så var det allikevel veldig flott. Man trenger jo ikke gå helt på kanten for å se utsikten. Jeg gikk allikevel dit for å posere på bildet og jeg ser veldig stor forskjell fra bildet foran glassgjerdet og det andre hvor jeg står trygt på stien. Jeg var ganske anspent i kroppen da jeg utfordret høydeskrekken ved gjerdet. Bildene ble allikevel veldig fine. Bare se på den utsikten.

Det er vanskelig å beskrive den følelsen av å kunne se utover Bergen på den måten. Å se det på bilder er en ting, men å oppleve det i virkeligheten. Jeg tror ikke det går ann å beskrives med ord hvor utrolig det er. Så ja, jeg anbefaler virkelig å ta den turen. Det er en del kø, men det er jo absolutt verdt det når man først kommer opp dit. Det er så fin utsikt og man kan sitte å nyte den på steintrappene f.eks. Man ser også utsikten fra selve Fløibanen når man kjører oppover. Det er café og butikk når man kommer på toppen. Det er også helt fantastiske turmuligheter der. Til og med stor plass for barna til å leke. Vi fikk også se noen geiter som koste seg i solen. Så ja, det er ganske mye som skjer der oppe. Du vil ikke gå glipp av det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg