Organisert og pyntet kommoden

Etter å ha spist middag og sittet å sett på serie så tenkte jeg det var på tide å komme seg opp og bevege seg litt. Derfor organiserte jeg oppå kommoden sånn at all sminke og sånt kan ha plassen sin der. Siden jeg har fått sminke i posten så har jeg noen dekorative bokser som jeg bruker til organisering. Det å få det meste ut av stua og inn på soverommet var en utrolig god følelse. Da er det egentlig bare å finne ut hvordan vi skal ha det der disse boksene og all sminken har stått.

Sånn ser det hvertfall ut nå. Med den lille sekken i midten, boksene på siden og litt pynt foran. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Dette systemet på sminken har jo fungert veldig bra frem til nå så jeg skal nok klare å holde det helt ryddig oppå her.

Nå er det bare å rydde vekk resten fra benken i stua og få tørket støv der. Etter det får jeg se hva jeg kan bruke den plassen til. Kanskje det kan bli en del av kjøkkenet evt. Det hadde jo vært fint med litt ekstra plass til ting.

Men før noe som helst annet Så får jeg slappe litt av. Så skal jeg ta opp det søppelet som er på soverommet. Det ligger noe smågreier på gulvet. Når det er gjort så tror jeg faktisk soverommet er ryddig. Da er det bare å støvsuge som gjenstår. Men jeg får ta litt og litt fordi jeg er egentlig ganske sliten i dag. Jeg har bare veldig lyst til å få det fint overalt og holde det sånn. Som kommoden på soverommet. Det skal det ikke legges noe oppå. Det er et møbel, ikke en skittentøyskurv eller søppelkasse. Så kanskje vi klarer å holde det ryddig. Vi får se… akkurat nå er det hvertfall veldig fint der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg