Noe godt i glasset

Det har vært så godt å sitte ut så tiden har bare flydd. Jeg satt faktisk ute helt frem tilsamboeren min kom hjem nå for ikke så lenge siden. Da hadde han med seg en flaske med eventyrbrus til meg. Så her sitter jeg da. Med rødbrus i glasset og den vakre utsiktet.

I tillegg hører jeg på samboeren min som øver på å spille en låt av Green Day. Han har nemlig fått en spillejobb. I morgen skal han spille for 7. Klasse. Det er utrolig moro å få en sånn jobb da. Disse elevene har jo sitt siste år på barneskolen. Nå skal dem over på ungdomsskolen. Det må jo feires og at samboeren min ble spurt om å spille og synge er veldig gøy. Så da trenger han å øve. I dag blir det nok mye gitar og sang fra han. Jeg syns jo dette bare er koselig. Så jeg har satt meg godt til rette og lytter til den flotte spillingen. Man kan ikke annet enn å nyte det når han er så flink. 7. Klasse kommer til å elske det!

Det eneste som gjenstår nå er det jeg faktisk ikke har tenkt på i dag, middag. Ja, det kommer jeg på nå som klokka har blitt 17:00. Litt sent, men bedre sent enn aldri. Kanskje jeg bare lager noe enkelt. Det har bare vært så avslappende ute at jeg har glemt alt annet. Sånn kan det altså gå. Man kan ikke få med seg alt. Jeg har i det minste fått satt på en klesvask nå. Det er jo ikke dårlig bare det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg