Natt fylt med serie og gøy

Og der hadde klokka rekker å bli 5 på morgenen. Heldigvis for meg så skal ikke psykologen ringe meg før sent på dagen. Allikevel er det veldig kjedelig å ikke føle seg trøtt før nå. Natta har i det minste gått greit. Det hjalp faktisk utrolig mye med den turen til Oslo i går.

Så hvorfor er jeg egentlig våken ennå? Jo, jeg har begynt å se på serien Supernetural. Det hele begynte egentlig i går kveld da jeg snakket med samboeren min om hvilken serie jeg kunne se på, mens han skulle lage musikk. Det begynte med åndenes makt, men Dplay gikk ikke an å laste ned på PS3 så da tenkte jeg True Blod som skulle finnes på HBO, men det fikk vi ikke logget inn på. Til slutt endte jeg på Supernetural og det var jo forsåvidt helt greit det. Jeg liker jo slike type serier og sist jeg så den serien så gikk jeg vel på ungdomsskolen eller VGS.

Etter å ha sett noen episoder av serien så begynte sola å skinne og jeg ser på klokka at den har løpt helt fra meg. Så nå håper jeg at det blir litt søvn før samtalen min med psykologen starter. For nå kjenner jeg at det begynner å skje noe her. Jeg begynner faktisk å bli trøtt. Så da er det bare å krabbe under dyna og håpe at man sover frem til klokka ringer. Det hadde i såfall blitt noen timer på øyet og det trenger jeg nå.

Planene for i dag blir å ta det helt rolig. Jeg vet at jeg kommer til å ha lite energi og ikke orke så mye etter telefonsamtalen med psykologen min. Så det eneste som kommer til å skje i dag er at samboeren min skal innom og hente en pakke for meg. Den gleder jeg meg skikkelig til å åpne.

Når jeg har fått pakket ut så kommer det et innlegg med bilder av hva jeg har kjøpt. Dette blir så gøy å vise frem. Det er noen av mine absolutte favoritter fra en nettside (som har blitt min favorittplass å handle fra). Jeg kan nesten ikke vente med å få pakken.

Men aller først trenger jeg litt søvn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg