Min nye favoritt i klesskapet

Det var en tights jeg kjøpte på bubbleroom som jeg rett og slett bare falt helt for med en gang jeg tok den på meg. I dag orket jeg rett og slett ikke ha på meg skjørt. Jeg skal jo bare være inne uansett. Så da tok jeg på meg tightsen. Den kostet 299,- og heter Andrea coated leggings. Den er så behagelig å ha på seg. Så selvom jeg bare går hjemme så kan jeg allikevel føle meg fin i denne tightsen og føle at jeg har på meg behagelige klær. Da trenger jeg faktisk ikke joggebukser. For med slike komfortable og fine klær så er jeg klar for å gå ut om jeg må det, men også bare slække på sofaen.

Dette føler jeg er en tights som jeg burde hatt i klesskapet mitt for lenge siden. Absolutt min nye favoritt i klesskapet. Og nå som jeg bare skal være inne så har jeg slengt på meg en stor T-skjorte.

Jeg gjør det bare så enkelt nå for å vise dere tightsen. Jeg kan ikke akkurat rope på samboeren min hver gang jeg vil ta bilde av outfits. Det vil såklart bli bedre bilder av klærne jeg har kjøpt, men det kommer senere. Samboeren min har jo nok å styre med nå som det er hjemmekontor og full planlegging til å åpne skolen igjen. Mye som må finnes ut av sånn at de hvertfall prøver å holde dette viruset unna.

Men selvom han har mye å gjøre så skal jeg prøve å få til noen outfit bilder etterhvert. Jeg vil ikke love noe de nærmeste dagene siden det er så mye annet som skjer, men det vil komme. Det er klær jeg har veldig lyst til å vise dere. Kanskje dere også finner en ny favoritt. I mellomtiden håper jeg dere klarer å vente.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg