Månen og filmkveld

Jeg var akkurat ferdig med å se på en film da jeg så ut av vinduet. Månen var helt klar og jeg følte at jeg bare var nødt til å ta et bilde. Så jeg fant frem kameraet mitt og gikk ut av døra. Der stod jeg og zoomet og kranglet med kameraet mitt helt til jeg klarte å ta et greit bilde av månen. Det er absolutt ikke perfekt, men det viser helt klart skjønnheten til månen. Dette er hvorfor jeg virkelig elsker kameraet mitt. Med 63x zoom så blir det allikevel helt fantastiske bilder. Jeg har aldri hatt et kamera som tar så bra bilder av månen, men nå har jeg alltid brukt mobilen (før jeg skaffet meg kameraet mitt) til å ta bilder. Plutselig åpnet det mange nye muligheter da jeg kjøpte Sony kameraet. Bare se hvor vakker månen er på bildet jeg nettopp tok.

Det føles helt uvirkelig at man kan zoome med et kamera og få detaljene til månens overflate på bildene, men det er nøyaktig det kameraet mitt har gjort. Tenk så langt unna den er. Allikevel klarer kameraet å fange opp lysforskjeller, groper osv. som månen har. Jeg syns hvertfall det er ganske kult.

Resten av dagen har jeg bare prøvd å slappe av. Vi hadde hjemmelagd pizza til middag, men utenom det så har jeg ikke gjort noe annet enn å se på film. Filmen jeg valgte å se i dag heter Miss Peregrine’s home for Peculiar Children. Den filmen syns jeg er så fin. Hvis du ikke har sett den ennå så ligger den på Disney+. Jeg anbefaler å se den om du liker eventyr og spenning. Også er det ikke noe sjokk at det er en Tim Burton film. Jeg er veldig glad i filmene hans fordi dem har en sånn dyster og annerledes måte å fortelle historier på.

Siden jeg er nødt til å slappe av mer i dag og faktisk ikke orker så mye annet tenkte jeg å se på en film til. Om det blir en Tim Burton film eller en annen Disney film vet jeg ikke enda, men jeg er ganske sikker på at jeg finner en fin film. Og nå er det så mange fine julefilmer ute på streaming tjenestene. Jeg har bare lyst til å se dem alle sammen, men jeg vil samtidig vente litt. For meg blir det litt tidlig for julefilmer, men det er ganske mange filmer som jeg bare må se. Det vil så klart komme en liste over julefilmer som er verdt å se. Også kommer jeg så klart til å skrive om filmer jeg ser på etter hvert, hvertfall når det kommer til julefilmer.

Fortell meg gjerne hvilke julefilmer du pleier å se på hvert år.

Følg bloggen på Facebook HER

Instagram hobby HER

Instagram Goth HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg