Litt søvn høres ut som en god idé

Da tenker jeg det er på tide med litt søvn. Det har vært en ganske grei dag i dag egentlig. Selvom jeg ikke har fått gjort sånn super mye så har jeg i det minste følt meg bra igjennom dagen. Også fikk jeg lagd en helt utrolig god middag. I dag hadde vi ostepanetter med potet og saus (fordi jeg ikke fant grønnsaker). Det er faktisk noe av det beste jeg har smakt. Jeg spiste meg god og mett.

Så har jeg fått sett en film. Dagens film ble The Babysitter, Killer Queen. Den var ikke bra. Faktisk var den så dårlig at jeg ikke klarte å holde fokus igjennom hele filmen. I mine øyne er den latterlig, tåpelig og veldig overdrevet. Så det var jo tid jeg aldri får tilbake. Altså ikke en film jeg vil anbefale videre, for å si det sånn.

Nå tenkte jeg at det kanskje var på tide å sove litt. Jeg har pusset tennene osv. I tillegg har jeg satt opp håret i fletter og surret det i små baller så får vi se hvor mye krøller jeg ender opp med i morgen. I det minste får jeg ingen tugger og det var egentlig det som var hovedgrunnen til at jeg begynte å flette håret. Selvfølgelig er ikke panneluggen i noe flette for da ville jeg bare blitt irritert over hvor stygt det hadde blitt med krøller. Det er en ting jeg ikke takler med håret og det er masse krøller i panneluggen. Heldigvis holder den seg ganske rett selv uten rettetang. Sånn sett er jeg veldig heldig. For jeg liker egentlig ikke å bruke rettetang osv. på håret mitt. Det blir nok ødelagt med farging. Derfor har jeg hatt en stor pause fra det i det siste og fått klipt bort masse av håret som var skadet etter myyye bleking og farging. Det er derfor jeg er veldig usikker nå for om jeg skal farge det nå eller vente litt til. Planen er hvertfall å farge det til jul også får vi se om det blir før eller ikke.

Men ja, nå venter sengen på meg. Jeg begynner å bli ganske sliten i både kroppen og hodet så da får jeg vel sove litt. Det har som sagt vært en veldig fin dag i dag og jeg satser på en flott dag i morgen også.

Når det kommer til snøen som har kommet så er den i ferd med å forsvinne, men det er fortsatt litt igjen. Jeg har allikevel lyst til å ta en tur ut i morgen hvis det ikke er alt for kaldt. Også må jo kroppen være samarbeidsvillig. Det vet jeg ikke før i morgen, men først litt søvn.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg