Kamerabilder fra Bergen

Jeg lovet dere bilder fra Bergen som jeg hadde tatt med kameraet så fort jeg hadde fått en pc. Nå har jeg jo det så da var det på tide å vise dere de få bildene jeg tok med kameraet. Som jeg fortalte dere så er det ikke noen andre bilder enn fra akvariet, men det var jo noen veldig fine bilder derfra. Så her kommer det et lite tilbakeblikk på turen jeg og samboeren min hadde i sommer i Bergen.

Selvom det ikke var så veldig mange bilder og heller ikke fra flere dager, så var i det minste bildene jeg tok på akvariet veldig fine. Jeg har absolutt lyst til å dra tilbake til Bergen og inn på akvariet igjen. Det var en helt fantastisk fin tur der vi opplevde masse fint. Neste gang vi drar så håper jeg at jeg har et kamera som ikke klikker når jeg prøver å zoome inn på pingvinene. Men med mye tålmodighet så fikk jeg faktisk noen flotte bilder av dem også.

Jeg savner virkelig Bergen og jeg har lyst til å se mye mer av den flotte byen. Parker, museum og alt mulig annet. Forhåpentligvis blir det en tur neste sommer om corona ikke står i veien for en ferietur. Vi hadde jo egentlig planer om en tur i begynnelsen av oktober, men det ble ikke noe av fordi corona igjen har tatt helt av. Utrolig kjedelig, men greit å være litt forsiktig. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at neste sommer blir det en tur til Bergen.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg