Innkjøp fra IKEA

Da har tingene fra IKEA kommet. Samboeren min er i gang med å sette sammen kommoden, men den er mye mer komplisert enn den hylla jeg nå har satt sammen så det vil nok ta litt lengre tid. Jeg kan hvertfall vise dere alt det andre jeg har handlet fra IKEA. For nå som jeg har fått satt sammen hylla og fått den på plass så er det egentlig bare kommoden dere ikke får se før litt senere. Kanskje den er ferdig til i morgen. Da skal jeg hvertfall få resten av klærne mine på plass i løpet av morgendagen. Ellers så er det jo mye annet jeg kan gjøre før kommoden er ferdig. Jeg har mange bøker som skal på plass i hylla og det er jo en del som skal i kurvene jeg har kjøpt. Så det er mer enn nok å gjøre ellers også, men la oss nå se hva jeg har kjøpt (utenom kommoden) fra IKEA.

Ja, det var det. Hylla er på plass og kurvene er satt sammen. eneste som mangler nå er å sette den søte, lille vasen med duftpinner inn på badet. Jeg tenkte det kunne bli koselig med litt lavendel lukt på badet. Også var den veldig enkel og søt. det blir nok veldig fin dekorasjon på badet. Rammene jeg har kjøpt er til blomstene og bladene jeg har lagt inni bøkene. Forhåpentligvis blir det noen flotte bilder ut av de blomstene jeg har funnet. I tillegg kjøpte jeg en stor pakke med telys. Vi begynte å minke med telys så da var et på tide å kjøpe nye. Jeg må si at det var ganske mye for 3000,- inkludert kjøring som er på 500,-. Nå har ikke vi bil så for meg er det helt greit å betale det for å få det kjørt hjem. Ellers hadde vi jo aldri fått noen møbler og det er jo trist. Jeg liker hvertfall å ha litt møbler jeg kan ha pynteting på og oppbevaring til.

Noe jeg virkelig gleder meg til er å shoppe et par nye pynteting som jeg kan ha oppå denne nye benken. Frem til da kommer det ikke til å være så veldig mye pynt oppå benken, men det gjør ikke noe. Så lenge den er her og montert så er jeg fornøyd (noe den er).

Nå skal jeg ta en liten pause før jeg tenkte å fortsette litt. Kroppen min trenger bare å slappe av en stund først. Å sette sammen benken tar ikke lang tid, men jeg kjenner det virkelig på kroppen. Så kanskje jeg skal legge druene i vann en liten stund og kose meg med dem også kan jeg fortsette i kveld. I verstefall går det ikke noe sted så jeg kan jo fint gjøre resten i morgen. Alt kommer egentlig an på formen senere i dag. Nå har jeg kommet så langt og jeg er veldig fornøyd med det. Jeg skal bare sitte her og se hvor fint det har blitt med den nye benken. Kanskje det kommer et lite bord med en plante i mellom disse 2 benkene. Vi får se, men jeg tror det ville vært veldig fint!

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg