Hvor kan jeg finne det??

I dag har jeg fått gjort mye. Ikke så mye å fortelle om, men jeg har jobbet med idéene jeg har for denne måneden og hvordan videoene mine kan bli bedre. Ja, alt dette som må til for at jeg skal løfte mine plattformer til et nytt nivå rett og slett. Så jeg har sittet å jobbet mye siden etter middag. Og apropos middag så kommer det en ganske spennende og bra oppskrift i november som jeg virkelig gleder meg til å dele med dere. Den middagen var så utrolig god. Absolutt en oppskrift jeg kommer til å bruke mye av fremover. Det var så enkelt og helt nydelig. Så det er bare å glede dere til oppskrifter fremover. Jeg kommer over så mye godt og spennende hele tiden og jeg elsker å prøve nye ting.

Og siden vi er inne på det å prøve nye ting så er det en ting jeg har lett etter for å lage noe nytt. Jeg finner det ingen steder. Før var det i alle matbutikker, men jeg har sett og det er ingen steder å finne. Så jeg spør dere. Kanskje dere vet hvor jeg kan finne det. Akkurat nå er jeg på utkikk etter hyssing som jeg kan bruke inni ovnen. Jeg skal lage noe som jeg trenger hyssing, men det var vist ikke så lett å få tak i. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Det må være hyssing som ikke røyter eller er sånn som nesten går i oppløsning. God gammeldags hyssing til matlaging, rett og slett. Gi meg gjerne en kommentar om du vet hvor jeg kan finne det. Jeg trenger det virkelig til en utrolig morsom og gøyal oppskrift for oktober.

Utenom det så er det mye spennende jeg kan lage fremover. Faktisk har jeg lyst til å bake i løpet av denne uken. Kanskje jeg kan få lagd en del sånn at jeg har oppskrifter til bloggen for et par uker fremover. For akkurat nå er det veldig stressende å ikke ha noe klart for dagene fremover. Jeg har jo for i morgen, men etter det så har jeg faktisk ingenting. Så det er jo noe jeg må komme i gang med så fort som mulig. Helst i dag, men vi får se hva som skjer. Jeg vet hvertfall at morgendagen går til å filme videoer fordi jeg trenger en video på fredag og en video kommer også ut på tirsdag. Så da blir det nok å gjøre i morgen og derfor ikke noe tid til å bake. Ikke har jeg energi til å gjøre mer i løpet av en dag heller. Derfor hadde det vært best å kunne bake litt i dag. Jeg får jo uansett ikke sove før sånn 3-4 tiden på morgenen uansett så jeg kan likså godt gjøre noe fornuftig med tiden min. Så kanskje bake?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg