Hjemmelekse og Lillestrøm

Ja, da har man faktisk klart å komme seg igjenom enda en telefonsamtale med psykologen min. I dag snakket vi om frykt og fobier som jeg har. Jeg fikk også en hjemmelekse om å gå en tur hver dag på 20 minutter helt alene. Jeg starter i morgen. Så skal jeg prøve å gjøre det frem til jeg skal ha neste telefonsamtale. Største grunnen til det er at jeg skal øve meg på å komme meg ut på egenhånd og klare å dra helt til Jessheim alene snart. Jeg freaker helt ut av den tanken, men jeg må jo bare gjøre det. Man blir jo ikke frisk av å sitte inne og ikke gjøre noe. Nå har jeg vært ganske innesperret i en lang periode og ikke forlatt huset uten at samboeren min har vært med. Så da må man jo ta seg sammen og tenke litt igjennom hva man faktisk gjør med seg selv. Ved å ikke ta det neste steget så har jeg blitt så komfortabel i mitt eget hjem at jeg ikke lengre tørr å bevege meg ut på egenhånd.

I dag gjorde jeg noe som jeg ikke trodde jeg ville klare, men som jeg bare hoppet ut i og gjorde allikevel. Jeg har for første gang lukkertid døra og hentet varene fra MENY. Nå er ikke det så ille sånn egentlig, men det er noe jeg har vært redd for og det var et steg videre for min del. Jeg vet jo at det er heltv tullete å være redd for sånn ting, men samtidig har hodet mitt lagd en sånn frykt som føles så ekte. Og det er dette jeg jobber med nå fremover. Det er godt å få en hjemmelekse sånn at jeg faktisk ikke kan vri meg unna. I morgen MÅ jeg prøve. Det blir spennende. Helt ærlig gruer jeg meg skikkelig, men sånn er det jo alltid.

I dag blir en litt annen dag da. Nå er vi faktisk på vei til Lillestrøm. Samboeren min skal nemlig bytte mobil fordi han har funnet ut at han kan lage musikk på IPhone. Det blir veldig spennende å se hvordan går.

Så var det dagens outfit. Veska og beltet skal dere få se nærme på når jeg har kommet meg hjem igjen. Nå skal vi få fikset det vi skal og bli ferdig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg