Godt i gang med dagen

Okay, en liten oppdatering fra meg. Jeg må uansett slappe litt av. Det har vært en veldig hektisk dag til nå. Mye som må gjøres på kort tid, men jeg må også passe på sånn at jeg ikke sliter meg helt ut. Så da kan jeg jo fortelle dere hva som har skjedd frem til nå. Som jeg sa tidligere i dag så begynte jeg dagen med å sminke meg litt og filme resten av videoen til youtube. Det er inkludert rydding av plass og sette opp utstyr for å filme. Ja, det er ikke bare å dra opp kameraet fra lommen når man skal filme inne. Så der gikk det jo en del tid, men nå har jeg hvertfall fått spilt inn alt jeg trenger til morgendagens youtubevideo. Jeg har ikke bare spilt inn, men jeg har også fått redigert hele videoen. Med andre ord er alt klart.

Når videoen var ferdig redigert tok jeg litt oppvask. Det var en del oppvask i vasken fra i går, så jeg fikk skyldt det. Alt som er skyldt står sablet på benken. Dette blir tatt etterhvert. Jeg måtte bare få det unna vasken for nå. Det krever mye energi å ta oppvasken så det må nok vente til over helgen. Heldigvis står det ikke i veien.

Etter å ha fått skyldt all oppvasken tenkte jeg å ta meg en liten tur ut i postkassen. Da jeg kom ut av døra stod huseieren og luket i hagen. Så jeg slo av en prat med henne. Siden jeg ikke kjenner henne så godt så gjorde angsten det litt slitsomt. Ikke misforstå, jeg syns det er kjempe koselig å snakke med henne. Hun er kjempe koselig, men angsten bryr seg fint lite om det. Og derfor sitter jeg her nå og slapper av. For det ble faktisk en god stund at vi snakket. Så jeg må slappe litt av før jeg fortsetter.

Det neste som står på listen over ting som må gjøres i dag er først og fremst å lage middag, men etter det har jeg også litt baking å gjøre. Heldigvis har jeg fortsatt en god del tid igjen av denne dagen og jeg får nok gjort ganske mye av det jeg skal, før jeg må sove. Denne dagen startet jo ganske sent, men jeg skal prøve å ikke legge meg så sent. Ikke at det er noe jeg kan styre, men det er verdt et forsøk. Det ville jo vært fint å ikke være helt utslitt når jeg skal bort i helgen. Så da får vi krysse fingrene og håpe på en god natt søvn når den tiden kommer. Først har jeg middag å lage og ting å bake.

Følg meg her:
Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg