Etter en travel dag

Nå har jeg faktisk klart å ligge her resten av kvelden og bare slappe av. Ryggen min begynner å føles vond så det har ikke akkurat fristet å reise seg opp med mindre man må. Så da ble det altså en helt rolig kveld med røkelse av jordbær, koselige telys og selvfølgelig ble det litt scrolling på mobilen. Jeg syns det alltid er så avslappende å se på hobbyutstyr og pyntegjenstander på nettet.

Etter å ha sittet på mobilen en stund så er jeg faktisk mye bedre i kroppen. Jeg har fått tankene over på noe annet enn rydding og organisering. Så nå er jeg egentlig klar for å sove litt. En ny dag venter i morgen og jeg har veldig lyst til å være uthvilt til i morgen. Det verste jeg vet er å ikke sove godt så da er det bare krysse fingrene i håp om at det faktisk blir en god natt søvn i natt.

I morgen venter nok en dag med nye ting å gjøre. Jeg har satt meg en plan om at jeg hvertfall skal få vasket sokker og undertøy i løpet av dagen. I tillegg vil jeg få ryddet og vasket stuebordet. Kanskje jeg har ork til å holde på med litt hobby også. Det er jo alltid gøy å male og jeg har jo kjøpt en del jeg kan male på nå. Så det kan jo være noe jeg kan gjøre i løpet av morgendagen. Også får jeg se om jeg får kappet resten av pappen sånn at jeg kan få ryddet det vekk fra gulvet. Ja, det er alltid nok å finne på her og jeg kunne sikkert holdt på til neste år med alt jeg har lyst til å få gjort.

Før jeg i det hele tatt kan tenke på å gjøre noe som helst så må jeg hvertfall få meg litt søvn. Jeg ble plutselig veldig tung i øynene og det er jo et godt tegn. Så da sier jeg god natt og håper alle har hatt en fin dag. I morgen kommer det en ny dag og vi får satse på at det er en god dag. Nå skal jeg blåse ut lysene og gå å legge meg.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg