En gåtur er ikke bare en gåtur

Når klærne var ryddet i og posene fylt med klær jeg skal kaste så gikk jeg og samboeren min en tur. Det var veldig kaldt og det var faktisk bittelitt snø som kom ned. Ikke det perfekte turværet, men det stoppet ikke oss. Dessuten kom solen og varmet inni mellom. Det blir jo fort veldig kaldt når det blåser surt, men jeg vil heller gå tur enn å bare sitte inne en hel dag. Det er jo egentlig bare å holde kroppen i gang det så fryser man ikke. Ikke det at jeg klarer å gå en hel tur uten å stoppe opp for å ta bilde. Det er egentlig helt utrolig at det finnes noe mer å ta bilde av i nabolaget, men jeg fant faktisk noen fine ting i dag også.

Den søte lille bekken fikk jeg faktisk øye på i går, men da var det noen som stod der så da ville jeg ikke gå bort. I dag derimot var det helt tomt. Jeg syns sånne små bekker som renner igjennom skogen er så flotte. Det var litt vanskelig å få tatt et fint bilde fordi jeg måtte balansere på steiner og sitte på huk, mens jeg holdt meg fast i et tynt lite tre. Det ble jo helt greit, men jeg tror at hvis jeg tar med meg kameraet mitt så vil jeg få mye bedre bilder av denne bekken.

Eller så ble jeg egentlig ganske fornøyd med bildene og turen var veldig koselig. Det er alltid hyggelig å gå på tur med samboeren. Han har alltid noe å snakke om og turen går derfor veldig fort. Det er så mye som skjer på en gang. Jeg tar bilder og han prater. Det er så fint å kunne dele disse øyeblikkene sammen. Bare en tur i nabolaget blir så fint når jeg er med han. Ting er alltid mye bedre når han er med meg. Stemningen blir bedre, opplevelsene og minnene blir bedre. Ja, alt rett og slett. Jeg føler meg veldig heldig som har han i livet mitt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg