Så snilt gjort!

I dag kom skjenken på plass gitt. Stor takk til min snille mamma som kjørte den opp sammen med søstern. Nå har jeg endelig fått litt mer syatem i gangen. Det var virkelig godt å kunne få det vekk fra trappa. Nå går det hvertfall ann å gå i trappa igjen. Jeg har ikke fått ryddet alt sammen, men jeg har fått ryddet det meste. Det flyter ikke rundt overalt sånn som det gjorde. Det var jo nesten umulig å gå i trappa sånn som det så ut. Åhh!! Nå ble jeg skikkelig glad. Det var så deilig å se at det ble ryddig. Men nå orker jeg ikke så mye mer. Jeg og gubben bar skjenken inn og jeg har fått ryddet så å si alt som skulle inn i skjenken så nå får det være bra. Må trenger jeg en liten pause kjenner jeg. Jeg bar jo både i går og i dag så nå får jeg ta fri fra bæring frem til jeg skal hjelpe mamma litt igjen. Det var snakk om noe treningsutstyr hos tante så da får jeg lade opp litt igjen.

Nå sover både gubben og bikkja på sofaen så da får jeg prøve å være litt stille. Han skulle jo absolutt ikke gå å legge seg oppe på soverommet. Nei, han skulle jo ikke sove. Jeg ser jo dette. Han sovna etter 5 sekunder på sofaen. Jeg skjønner han jo veldig godt, men vi har en seng da. Vis han hadde brukt den så kunne jeg sluppet å være musestille og heller fått gjort litt. Neida, her sover man i stua…

Vel, jeg får vel sitte her pg lese en bok eller kanskje finne noen blogger å lese. Hvertfall frem til gubben våkner eller faktisk føler for å gå å legge seg på soverommet. Vi får se hva som skjer. Jeg skal hvertfall prøve å roe ryggen i 5 minutter så får jeg se hva jeg orker. Nå har jeg hvertfall lite strøm på mobilen så da får den ligge til lading en stund.

Har du noen planer for dagen?

6 kommentarer

Siste innlegg