Så koselig det har vært

Ja, da er man hjemme igjen etter å ha bært og mye annet. Det ble jo mye senere enn jeg hadde trodd, men det var jo rett og slett bare koselig. Jeg og brodern fikk møblene opp på hengern og han kjørte dem bort til mamma. Så ble jo jeg og mamma igjen hos tante og hadde det utrolig koselig. Jeg fikk med 3 store, flotte planter. Det er faktisk slike planter jeg har ønsket meg så det var jo helt supert. Jeg skulle gjerne tatt med mere, men så er det jo sånn at man har et lite hus og ting kan jo ikke alltid bare tas med heller. Jeg meldte meg derfor heller frivillig til å hjelpe til med resten så tante kan få tømt litt mer og kanskje få resten på ombruken inne på fyllinga. Når brukthandelen ikke vil ha med alt så er det der det havner. Kanskje det er noen andre som kan bruke det. Men dagen endte jo ikke der. Jeg, mamma og tante spiste litt mat hos henne som hun lagde i stand. Etter å ha sittet en stund så dro vi hjemover, klokka var vel rundt 4. Så fikk mamma den gode ideen om å spise en kebab på solbergsenteret så da gjorde vi det. Det var jo bare utrolig godt. Bare se på den kebaben.

Jeg spiser ikke så mye sånt lengre, men i dag smakte det skikkelig godt altså. Mens vi satt der så kom det ei bekjent som satt seg ned med en kopp kaffe og vi snakket og hadde det utrolig koselig. Plutselig nærmet klokka seg halv 6 og da var det på tide å kjøre videre. Så vi kjørte henne hjem først og så kjørte mamma meg oppover. Gubben hjalp meg ut med noen av tingene jeg hadde fått, men det er enda mer igjen som må tas til helgen. Men sånn var nå dagen min. Nå tenkte jeg at jeg bare skulle slappe helt av. Jeg har bært så mye i dag så nå syns jeg selv at jeg fortjener en pause. I morgen tenkte jeg å komme med et innlegg der jeg viser dere plantene jeg fikk bl.a. I mellomtiden ønsker jeg dere en riktig god kveld. Håper dere koser dere masse alle sammen.

Fortell meg gjerne om hvordan din dag har vært og hva du har gjort i dag.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg