sminket og klar

da var jeg klar for dagen i dag. vel, utenpå i allefall. jeg har skikkelig vondt i magen, men det går vel over i løpet av dagen. jeg får vel bare prøve å slappe av nå før venninna mi kommer. jeg håper det går over snart. hadde vært sååå kjedelig å måtte avlyse på grunn av dette. jeg fikk nemlig den gode ideen om å fikse meg litt. så jeg har rettet håret litt, sminket meg og tatt på kjole. det er jo så flott vær så jeg orker ikke gå med joggebukse nå. men jeg kjenner at det ikke var en veldig god i de å drive med dilldall nå. i tillegg til alt dette så har jeg fått en veps på soverommet så da må jeg slappe av på sofaen! det var jo bare det som manglet. er det noe jeg ikke nærmer meg så er det vepsen. jeg har aldri blitt stukket før og jeg har heller ingen planer om å bli stukket i fremtiden… så de røsshøla med vinger kan bare komme seg bort. men grunnen til at jeg har så vondt i magen nå er jo fordi jeg skulle ta på meg strømpebuksa oppe og trodde at det var en flue, men så kommer den ut fra den solskjermingen vi har foran vinduet og jeg trodde jeg skulle dø! jeg skaller hodet mitt i veggen i et forsøk på å rygge langsomt tilbake. får på meg strømpebuksa og drar ned kjolen. så løper jeg ned, mens jeg lukker døra bak meg. hvorfor må dem på død og liv inn i huset!? vel… uansett. her sitter jeg da. vondt i magen, pyntet og livredd for at vi skal ha fått veps på kaldloftet. la oss si det sånn at om gubben ikke fjerner den vepsen i kveld så ligger jeg på sofaen i natt. men jeg håper han finner den og ta liv av den. han er veldig allergisk og jeg vil ikke at han skal bli stukket heller!!

vel… her er bilder av sminken og håret. som dere ser så har det blitt skikkelig ugjevnt og fælt. vi får se om jeg får fikset på fargen i løpet av helgen eller om jeg venter litt til så jeg får bleket en gang til. jeg har ikke helt bestemt meg.

hva skal folk i helgen?

#fest #alkohol #slappeav #jobb #bade #russ

 

4 kommentarer

Siste innlegg