Youtube: fjerner tomatplantene

Da var det på tide å fjerne tomatplantene I stuevinduet. De ser ikke veldig pene ut lengre og derfor valgte jeg å fjerne dem. Det var jo veldig mange tomater igjen også så da får vi se hvor mange jeg får plukket av før plantene blir kastet. Her er en stor jobb som skal gjøres og jeg tenkte jeg skulle ta dere med på alt sammen. Fra plukking av tomater og helt til vasking av vinduskarmen. Trykk på videoen og bli med på hele prosessen.

Det var litt av en jobb, men det var faktisk veldig gøy når jeg kunne ta dere med på alt sammen. Nå er det endelig ryddet og vasket. Kommer dere til å følge med videre når jeg skal pynte her? Ikke bare i vinduskarmen, men hele stua og kjøkkenet skal pyntes og hvis dere vil så kan dere bli med på det.

Om du ønsker å følge med på kanalen min, men ikke vet hvordan du kommer deg dit så har jeg lagt ved en link under her. Da kommer du rett til min youtubekanal og du kan trykke på den røde knappen som det står abonner på for å følge meg der. Husk å trykke på bjella om du vil ha varsler når neste video er lagt ut. Også finner du alle de andre videoene mine der om du ønsker å se på dem.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg