Utfordre meg selv

Etter å ha kommet hjem fra en lang og fin gåtur så ble det å slappe av litt. Det var jo kaldt ute, som jeg fortalte tidligere i dag. Så det var fint å kunne få i seg varmen igjen. Etter å ha ligget en stund så begynte jeg på middagen. Jeg lagde i stand lasagne, salat og hvitløksbaguett. Til maten så jeg på en ny serie som jeg skal fortelle dere om i morgen. Nå er jeg nemlig ferdig med Titans og jeg må si at det var veldig spennende helt til siste slutt. Så nå gleder jeg meg til å fortelle dere om en ny serie jeg har begynt på, men det blir i morgen når jeg skal gi dere ukens film og serie.

I kveld tenkte jeg å gjøre noe litt annet. Jeg har satt meg et mål om å kutte ut ris, pasta, potet, brød og sukker for en hel måned. Dette starter 1. April (,nei, det er ikke en aprilspøk). Så jeg prøver å sette sammen en matplan som kan være spennende, men også uten alt dette jeg nevnte at jeg skal kutte ut. Det blir så klart kun for en måned, en utfordring om du vil. Jeg har jo blitt veldig flink til å holde meg unna det meste så det hadde ikke vært noe utfordring om jeg bare skulle kutte ut pasta f.eks. Så jeg tenkte hvorfor ikke gjøre det ekstra vanskelig og kutte ut alt folk sier ikke er bra. Derfor skal jeg prøve dette neste måned. Det er absolutt ikke slik jeg skal leve livet mitt videre, men jeg tenkte det kunne bli spennende å se hva slags mat jeg kommer opp med. Og det betyr jo også at det vil komme mange spennende oppskrifter. Jeg vil derimot ikke komme med bakevarer som inneholder hvetemel og sukker.

Tror du jeg kommer til å klare det? Selv er jeg hvertfall veldig spent på hvordan dette komemr til å bli. Jeg har allerede begynt å planlegge litt, men det gjenstår ganske mye så det tenkte jeg at jeg kunne bruke resten av kvelden i dag til. Også blir det jo å lage oppskrifter til de 30 dagene denne utfordringen skal foregå. Så det er mer enn nok å planlegge før april, men jeg kan hvertfall love dere at det blir noen veldig gode oppskrifter i løpet av neste måned. Det er det jo for så vidt alltid. Jeg deler jo ikke dårlige oppskrifter på bloggen. Dere skal jo kun få det beste, men dette blir noe helt annet. Så hvis du syns dette høres veldig spennende ut og vil følge med på alt dette så kan du følge bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av noe. Jeg kommer med litt mer info om denne utfordringen litt senere denne måneden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg