sov bort hele gårsdagen

Tidlig på morgenen i dag så var fuglene tilbake utenfor kjøkkenvinduet mitt. Jeg hadde ikke fått noe søvn denne natten heller og jeg klarte faktisk ikke sovne før kl:15:00 Dette var like etter at Jake Munro hadde begynt live streamen. Så jeg satt den på og fulgte med en liten stund før jeg sovnet. Det stod på hele tiden, men jeg fikk ikke med meg noe av det. Dette hadde jeg gledet meg skikkelig til og nok en gang ødela døgnrytmen planene mine. Så det var jo veldig kjipt. Jeg våknet etter flere timer og Jake er fortsatt på tv, men jeg var helt utslitt så jeg la meg bare for å sove igjen. Så våknet jeg ikke før kl.23:00. Ja, hele dagen har jeg sovet bort og jeg fikk ikke engang spist middag med samboeren. For meg er dette virkelig blitt et problem. Jeg blir faktisk skikkelig deprimert av å ikke være våken samtidig som samboeren min, men det er så vanskelig å snu døgnet. Jeg prøvde virkelig her om dagen, men det faller bare tilbake. Særlig nå som det ikke er noe grunn til å være våken om dagen. Vi kan jo ikke dra noe sted og finne på ting så hodet mitt syns det er like greit å være våken om natten og sove om dagen.

Derfor gleder jeg meg til våren og sommeren fordi da kan jeg gå turer, stelle med planter og alt det der. Jeg har en grunn til å måtte opp tidlig fordi jeg går ikke turer om kvelden og natten. Først og fremst fordi den sosiale angsten er mye verre å ha og gjøre med om kvelden, men også fordi myggen er veldig glad i meg. Så da har jeg faktisk en grunn til å komme meg opp av senga og ut av huset. Skulle ønske det var like enkelt om vinteren, men kroppen min verker og det er ikke noe jeg trenger akkurat nå. Derfor føler jeg at livet mitt står litt på vent når vinteren er her. Jeg vil virkelig snu døgnet, men dessverre er det veldig vanskelig å få til dette på vinteren. Det har kommet inn flere tips og det gjør meg veldig glad, men tro meg når jeg sier at jeg har prøvd alt. Ingenting fungerer.

Så hva skal jeg finne på i natt? Vel, faktisk er det snart morgenen. Jeg vil derfor prøve å holde meg våken til hvertfall kl.18:00 og se om jeg kan få snudd døgnet. For selvom jeg sliter med å snu døgnet betyr ikke det at jeg skal slutte å prøve. Det begynner å bli lysere tider og jeg vil ikke sove igjennom alt det. Så vi får se om jeg hvertfall klarer å holde meg våken til kvelden igjen. I går hadde jeg jo store planer om å få lagd en god middag, men det gikk jo ikke som planlagt. Så kanskje dagen i dag kan bli bedre. Jeg får bare krysse fingrene og håpe. I mellomtiden tenkte jeg å finne på noe koselig. Enten det er hobby, baking eller se en film. Faktisk har jeg allerede sett en film og den får dere lese om i slutten av uken for det var en film jeg virkelig vil snakke mer om. Utenom det har jeg fått spist litt, men jeg har ikke helt fått tilbake matlysten ennå. Den kommer vel. I mellomtiden får jeg heller finne på noe koselig og få tiden til å gå.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
      1. Jeg tar ikke medisiner. Snakket med psykologen om dette og han var enig. Alt for mange bivirkninger og jeg som sliter med psyken må være forsiktig. Kan bli ganske alvorlig av å ta sovemedisin.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg