Så god følelse

Nå er vi akkurat blitt ferdig med en lettvindt middag. Det er så greit å ha noe i fryser som samboeren min bare kan varme når jeg enten er syk eller kroppen min ikke klarer å stå oppreist. For det har blitt en del fastfood bestillinger nettopp på grunn av at kroppen min ikke samarbeider. Nå har vi både pølser, nuggets og kyllingklubber som vi kan varme. I tillegg har samboeren min fått prøvd ut air fryer for første gang. Når det kommer til air fryer så er jeg veldig glad for at fettet drypper av og at det er et sunnere alternativ. Det jeg ikke likte så godt var at når man skal vaske den så har ikke den nederste boksen noe håndtak. Så man må faktisk vente til den har blitt kald før man kan vaske den. Dette ville jo vært mye bedre å gjøre rett etter å ha lagd middagen. Det er mulig at man kan kjøpe noe ekstrautstyr, men det er jo litt kjedelig at ting ikke er med når man kjøper den. Utenom det er jeg veldig fornøyd. Så den må vi prøve å få brukt oftere.  

Jeg har også fått tatt den dusjen jeg snakket om tidligere i dag. Det var utrolig godt å få skrubbet og vasket. Og jeg føler meg alltid så silkemyk etter å ha brukt den ansiktskrubben. I tillegg har jeg bodyscrub fra Rituals. Samme merket har jeg også i kroppssåpe. Jeg måtte prøve noe nytt, så jeg prøvde det og de luktet utrolig godt. Hele badet lukter også veldig godt fordi jeg kjøpte duftpinnene deres. Så det blir definitivt ikke siste gang jeg handler fra dette merket. Gøy å prøve ut nye ting. Jeg har jo egentlig aldri vært noe særlig interessert i hud og hårpleieprodukter før, men jeg kjenner at det begynner å bli mer og mer moro å prøve ut og finne favoritter. For favoritter blant slikt kan jeg virkelig ikke si at jeg har hatt før. En gang må jo være den første.

Så det ble en dusj og jeg fikk pleiet både hud og hår. Til og med føttene mine fikk bli ekstra myke i dag. Noe av det beste jeg vet er å kunne ha litt spatid for meg selv etter å ha dusjet. Derfor skulle jeg virkelig ønske at vi hadde badekar. Det er virkelig drømme og bare kunne ligge i badekaret med ansiktsmaske og levende lys. Kanskje det skjer en dag, men nå får jeg nøye meg med fotbad, kremer og hårolje. Og det må jeg bare si at håroljen jeg bruker er helt fantastisk. Aldri har håret mitt sett så sunt og friskt ut som det har gjort i det siste. Jeg bruker det hver eneste gang jeg har dusjet og håret skinner. Også er det så mykt at jeg ikke klarer og slutte å ta på det. Så ja, jeg har funnet noen favoritter på denne lille tiden jeg har begynt å bry meg om slikt.

Det har med andre ord blitt en veldig avslappende dag, men samtidig har det jo skjedd litt. Jeg har jo ikke bare sittet her og sett i taket liksom. Nei, her har det vært å pleie huden og håret. For da føler man seg også automatisk litt bedre. Og er det noe jeg trenger nå så er det å få opp humøret og føle meg bedre. For mange dager har jeg følt meg så utslitt, syk eller bare deprimert. Så heretter blir det mye mer ansiktsmasker og diverse fordi jeg liker å føle meg sånn som jeg gjør i dag. Hvis du føler deg sliten og lei så anbefaler jeg hjemmespa!

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg