Planer for søndagen

I natt har jeg slitt så mye med hodepine og vondt i nakken. Egentlig hadde jeg håpet å få sovet skikkelig ut, men sånn ble det jo da ikke. Jeg gikk å la meg kl.08:00 og 1 time senere så er jeg våken igjen. Hodepinen er der fremdeles og jeg er helt utslitt. Så jeg prøver å lukke øynene igjen for å sove, men selvfølgelig klarer jeg ikke det. Jeg lå 1 time og håpet å få sove. Det er så kjipt når man sliter med hodepine å ikke klare og sovne. Så her sitter jeg da og orker veldig lite. Kroppen er sliten av en lang natt og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå.

I natt prøvde jeg å finne på ting sånn at jeg slapp å sitte og glo i veggen. Jeg hørte på en historie om en 13 år gammel gutt som hadde blitt borte. Det var faktisk en vel spennende og tragisk historie. Problemet er bare at jeg orker ikke å ha noe lyder rundt meg nå ellers så kunne jeg ligget å hørt på flere historier som dette. Og siden jeg ikke orker lyden så kan jeg jo samtidig stryke Netflix, YouTube og Spotify. Hvilke alternativer sitter jeg igjen med da? Vel, jeg kan jo alltids se i taket og se om jeg klarer å finne søvnen som jeg tydeligvis har mistet.

Jeg håper bare jeg klarer å sove snart for jeg trenger virkelig søvn nå. Det er lov å håpe.

Utenom mangel på søvn så håper jeg å få med meg live streamen til Jake Munro på YouTube. Jeg tror det er senere i dag hvis jeg husker helt feil. Mener han sa det i forrige live stream. Og denne gangen er det 12 timer. Tenk å sitte og underholde folk i 12 timer. Det hadde ikke jeg klart hvertfall, men for noen er jo det bare koselig. Jaggu bra vi er forskjellige for da har jo vi som vil se, underholdning også har andre noe å gjøre i denne pandemien. Sånn sett er jeg veldig glad for at jeg er introvert og trives i mitt eget selskap. Jeg kan ikke tenke meg hvor vanskelig det må være å slite med og ikke kunne møte andre. For når man er introvert så lader man batteriene når man er alene og bruker energi når man er med andre, mens andre har det motsatt.

Men ja, siden Jake skal ha live stream i dag så blir det ikke så mye annet å gjøre. Jeg får vel ta en avslappende og rolig dag i dag også kan jeg heller håpe på en bedre dag i morgen sånn at jeg får blogget litt mer da. Akkurat nå vil jeg bare sove så jeg får vel prøve en gang til. Kanskje jeg er heldig å få sove et par timer til.

Ha en fin søndag alle sammen!

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg