Når man våkner kl.13:30

Da var jeg endelig våken og klar for en ny dag. Jeg trodde helt ærlig at klokken var sånn 10:00 når jeg våknet, men det viste seg å være 13:30. Kanskje ikke så rart siden jeg satt oppi til ganske sent i går og malte. Hva jeg har malt vil dere få se til torsdag. Og så skal jeg lage en video med alle tingene dere ikke har sett OG at jeg pynter opp litt i gangen med bl.a denne. Det kommer til å bli så utrolig stilig om jeg finner alt jeg trenger til dette. Jeg har så mange idéer til youtube nå så jeg gleder meg til å få satt i gang og filmet etterhvert. Så mye som dere ennå ikke har fått sett. Med andre ord er det mye å glede seg til for meg og for dere.

Hva som skjer i dag er jeg ikke helt sikker på. Jeg kan jo ikke sette i gang med å pynte eller noe sånt fordi jeg må først dra på halloween dekorjakt for å få det jeg trenger. Så da er det bare å vente på at pengene skal komme inn på kontoen, slik at dem kan fly ut igjen med en gang. Heldigvis er ikke det hver måned at jeg bruker så mye penger på dekor. Og når jeg har vært å handlet så har jeg bestemt meg for å ikke handle noe stort igjen før neste år. Nettshoppingen er jeg hvertfall ferdig med for i år.

Når det kommer til jul har jeg jo en god del mer pynt enn til halloween så det er jo ikke noe jeg trenger. Om jeg finner noe i butikkene som jeg liker veldig godt så kjøper jeg det så klart, men jeg skal ikke gå på nettet og lete etter masse julepynt fordi det gjorde jeg i fjor og nå har jeg faktisk nok av det. Det er jo mye annet jeg kan gjøre og filme når julen kommer enn innkjøp av julepynt. Heldigvis er det fortsatt en stund til.

Så hva skal jeg finne på i dag? Jeg vet jo at jeg må få ryddet og støvsugd her i løpet av helgen. Og siden jeg må ta en dusj i morgen så er det kanskje lurest å ta husarbeidet i dag, men først skal jeg få i meg litt frokost/middag. Dagene blir jo snudd oppned når jeg våkner så sent på dagen og ikke får sove før det nesten er morgen igjen. Jeg får bare gjøre det beste ut av det og gjøre det jeg orker. Så får vi se i løpet av dagen hva som skjer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg