Innkjøp: Sminke

Etter mange år uten å ha brukt foundation så tenkte jeg det kunne være gøy å prøve ut litt forskjellig. Før var det jo ikke så mye forskjellig sminke kun for huden (hvertfall ikke som jeg viste om), så vi bare tok masse foundation i hele fjeset. Nå har det jo kommet nye måter å sminke på og jeg har lyst til å teste ut det. Hvem vet, kanskje jeg liker det. Så jeg har hvertfall kjøpt inn masse forskjellig sminke som jeg har sett at andre har brukt. Her kan dere se hva jeg kjøpte:

Som regel, når jeg har brukt foundation så har det sprukket opp og flasser av. Ja, det har bare sett grusomt ut. Så det er en av grunnene til at jeg sluttet å bruke det. En annen grunn var at jeg ikke kunne sminke meg med foundation. Alle andre så utrolig pene ut, men jeg følte meg ikke pen med slikt. Og siste grunnen var fordi jeg ville ikke utsette huden min for så mye produkter, men nå har jeg altså bestemt meg for å prøve igjen. Det er jo ikke sånn at jeg kommer til å sminke meg hver dag, men det kan jo være fint litt av og til. Så dette blir jo veldig spennende spennende å se hvordan går.

Dere legger kanskje merke til at det mangler noen produkter, men slapp av. Resten har jeg allerede i sminkevesken. Og apropos denne sminkevesken. Jeg viste dere jo at jeg hadde fylt den og det var jo ikke mye plass igjen, men jeg fikk faktisk plass til alt dette her (uten om shake & glow mist). Det er ganske sykt hvor mye plass det er i den. Enda sykere er det at den er ryddig ennå! Absolutt den beste gaven jeg har fått.

Og hvis du vil se at jeg tester ut disse produktene som kommer jeg til å blogge om det. Når det blir vet jeg ikke, men en dag skal jeg prøve det ut. Jeg må bare ha ork til det og etterpå ha ork til å fjerne sminken etterpå. For hvor skal jeg liksom gå?

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Så mye fin sminke 🙂 Det er jo så mange fine sminkeprodukter som finnes, men jeg har enda ikke kommet dit at jeg har eksperimentert med sminke eller bruker mye sminke selv. Det eneste jeg bruker er mascara og brynpenn. Skulle gjerne ønske jeg var flinkere i den verden, men er visst ikke kommet der enda 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg