Innkjøp: Lyko

Reklame | Lyko

Dette kjøpet begynte egentlig med at jeg trengte ny brow pomade. Den jeg kjøpte er ikke fra Lyko, men resten er det. For jeg så først på vanlig brunfarge til brynene mine, men så fant jeg KVD og fargen Roxy. Jeg falt for den med en gang og måtte bare kjøpe den, men da hadde jeg jo et problem. Fordi da måtte jeg jo også ha ny hårfarge. Ja, det må jo matche. Så da ble det litt shopping. Det ene første til det andre og plutselig hadde jeg kjøpt alt dette:

Manic panic er min absolutt favoritt hårfarge. Det er så mange farger å velge mellom, men jeg tror jeg har funnet en som matcher ganske greit. Nå har jeg jo ikke bleket håret ennå og det blir fortsatt en liten stund til jeg gjør det, men nå har jeg hvertfall alt klart til jeg skal bleke og farge det.

Også måtte jeg jo kjøpe et par sheet masker. Den ene fra Glöd og den andre fra Camilla Pihl. Disse har jeg ikke fått testet ennå, men jeg skal så klart komme med tilbakemelding når jeg har brukt dem.

Det jeg er mest spent på er hvordan jeg kommer til å se ut med fargede bryn i stedenfor brune. Kommer det til å bli rart? Må jeg venne meg til det? Eller kommer det bare til å se bra ut? Jeg har jo tatt bort brynene helt (ikke gjør det med mindre du er helt sikker) og da er det mye enklere å kunne bruke farger og ikke bare brun, men det krever jo også litt jobb fordi jeg kan jo ikke ha hvilken som helst farge på håret. I tillegg må jeg jo tenke litt på hva slags sminke jeg bruker. Så det er mye å tenke på om man vil at det skal se bra ut. Ikke at jeg vet om det vil se bra ut, men jeg håper hvertfall det.

Jeg har jo ikke testet ut KVD sin brow pomade enda så jeg kan jo ikke si noe om den, men jeg vil fortelle dere det når jeg har testet den ut. Når det blir er jeg ikke helt sikker på fordi det er jo for å matche manic panic hårfargen jeg har kjøpt og det kan ta en stund. I mellomtiden har jeg fortsatt en del igjen av den super dårlige brunfargen jeg bruker på brynene.

Manic Panic//Camilla Pihl Cosmetics//Glöd Sophie Elise

Over her ser dere altså de produktene som man får på Lyko. Om du liker å farge håret ditt i mange forskjellige farger så er Manic Panic absolutt å anbefale. Dere som har fulgt meg en stund har jo sett alle fargene håret mitt har hatt og de alle fleste har vært Manic Panic. Det er så kjekt fordi man trenger ikke kaste boksen om man har litt igjen, sånn som man må med de man blander selv. Her får man ferdig blandet og det er noe av det beste ved dette merket.

Også er det jo ansiktsmaskene. Jeg elsker å ha hjemmespa og bare slappe av med sånne ting, men jeg ble litt bekymret da jeg prøvde en billig maske og hele ansiktet mitt ble rødt og varmt. Så jeg tok litt avstand fra det, men jeg vil allikevel prøve ut disse fordi dem virker jo mye mer til å stole på. Har du sensitiv hud så burde du holde deg unna sånne billige produkter. Ikke at Glöd er så dyrt, men jeg stoler mer på det enn den som irriterte huden min. Og jeg har jo prøvd produkter fra Glöd og Camilla Pihl før så jeg gleder meg til å prøve disse også.

Har du prøvd dem før? I såfall, hva syns du?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg