Hobbydag

I går kveld gikk jeg å la meg kl.19:00 og klarte faktisk å sovne ganske fort. Det eneste problemet med å sovne så tidlig er at jeg våkner veldig tidlig. Så jeg våknet kl. 00:30 og kl. 02:30. Med andre ord har jeg sovet greit og fått en god del søvn. Om jeg er klar for en ny dag får vi se på. Akkurat nå er jeg bare så utrolig trøtt og kroppen er ikke veldig fornøyd heller, men det får jeg bare prøve å riste av.

Dagen min startet med å se en ny youtubevideo av Jake Munro. Alltid koselig å våkne opp til en ny video av en youtuber man følger. Også ble det egentlig bare å se flere videoer før jeg tenkte det var på tide å skrive litt på bloggen.

I dag tenkte jeg å ta det litt rolig, men jeg har også planlagt noe spennende til bloggen i dag. Denne gangen er det noe hobbyrelatert så det er bare å følge med om du liker å se ting jeg har laget og forklare hvordan jeg har lagd det. For noen ting kan jo være ganske spennende å få en forklaring på hvordan man har lagd noe. Kanskje man får lyst til å lage noe lignende selv. Så det kommer på bloggen i dag og som vanlig gleder jeg meg til å vise dere hva jeg har lagd. Når det kommer til hobbyene mine så er det jo mye spennende. Jeg gjør jo utrolig mye forskjellig så det er ganske variert. Derfor tenkte jeg at disse prosjektene kan få sin egen dag å vises på og det ble altså torsdager. Så hvis jeg holder på med et prosjekt eller jeg er ferdig med et prosjekt så vil det komme på torsdager.

I stedenfor å ha litt her og der så vet dere hvilken dag dere vil innom bloggen min. For noe av det jeg blogger om kan jo være uinteressant for noen, men så er det andre ting som er gøy å få med seg. Derfor gjør jeg det på denne måten. Om det kommer til å bli sånn hele tiden vet jeg ikke, men jeg prøver noe nytt. Vel, det er jo ikke helt nytt. Planteoppdateringen har jo alltid vært på fredager. Jeg bare legger til andre ting på andre dager.

Fortell meg gjerne hva du syns om denne idèen.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg