En god dag

Denne dagen har gitt meg så utrolig mye positivt. Akkurat nå sitter jeg med en veldig positiv energi og humøret er litt lettere. Om det er fordi samboeren min har vært i bedre form i dag eller at jeg har fått meg en liten tur ut i finværet det vet jeg egentlig ikke helt. Kanskje det er en kombinasjon av begge deler. Uansett så føles det utrolig godt å være meg i dag og jeg kan endelig se lyset i tunellen. Det føles helt fantastisk!

Jeg vet at jeg kan falle fort ned i alt det negative og null energi. Derfor bruker jeg slike dager til å bare nyte følelsen av å virkelig ha en flott dag. Alt falt liksom på plass i dag. Det begynte egentlig med at jeg fikk mye søvn og jeg har sove godt. Jeg våknet ikke annenhver time av bråket der ute. Det var som om jeg bare hadde stengt alt ute. Jeg vet det er der, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Så når jeg våknet og så på klokka så fikk jeg en god følelse inni meg og jeg tenkte “yes! Jeg fikk sove sammenhengende”. Så jeg gikk ut med søppel og fikk samboeren opp av senga siden han følte seg bedre også. Så lagde vi middag sammen. Det var utrolig koselig å ha den tiden sammen. Begge to var i godt humør, vi tulla og lo. Jeg tror vi begge trengte den tiden der etter alt som har skjedd her i det siste. Bare det å kunne nyte hverandres selskap ved matbordet og ikke minst ha noen å snakke med. Det satt jeg utrolig stor pris på.

Nå er det ikke sånn at jeg ikke har sett han på lenge, men han har ikke orket lange samtaler eller hjelpe til med maten f.eks. Så jeg har brukt ganske mye av dagen alene i stua og han alene på soverommet. Så det å se at ting går riktig vei nå er veldig fint. Kanskje vi kan gå oss en liten tur i morgen vis han føler seg like bra som i dag. Uansett er jeg bare utrolig glad for at han har en bedre dag og fikk kommet seg litt ut av soverommet. Det hjelper på humøret.

Kvelden blir nok brukt til å slappe av med TV og få hengt opp klærne som er vasket og ligger i kurven. Kanskje jeg finner frem en bok og kryper oppi stolen med den. Eller kanskje jeg finner ut at jeg har lyst til å tegne videre på tegningen jeg har begynt på. Det finnes mange muligheter. Vi får se hva jeg har mest lyst til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg