Overnattet hos venninna mi

Ja, da våknet man alt for tidlig som vanlig. I natt har jeg som sagt overnattet hos vennina mi og skal hjelpe henne en god del i dag. Hvor lenge jeg blir og hva vi skal gjøre vet jeg ikke enda, men det blir hvertfall moro. I går lo vi oss halvt i hjel. Hun hadde et armbånd med magneter og hun snakket om at man måtte være forsiktig når man tok det på. Da hadde jeg allerede tatt det på, men så skulle hun ta det av og jeg skrek og latet som det klemte meg. Hun ble skikkelig skremt og så knakk vi sammen i latter. Begge fikk så vondt i magen av å le, men ingen av oss klarte å slutte. Det var hysterisk. Det er sånne små ting som får oss i godt humør. Sånn er nå det. Drt blir nok ikke siste gang og det er absolutt ikke første gang. Vi har det kjempe gøy sammen uansett hva vi gjør så jeg ser frem til en dag til sammen med henne. Når jeg begynner å jobbe så vet jeg jo ikke hvordan det blir. Arbeidstiden har jeg egentlig ikke fått noe plan på enda, men det kommer. Blir spennende å se hvordan dette blir. Jeg gleder meg skikkelig. Tenk at det er allerede neste uke.

Men før jeg kan begynne på jobben så må jeg ha et par ting i orden først. Det første er sko, det er viktig med gode sko. Så må jeg har månedskort til buss for å komme meg frem og tilbake til jobb. Det er hvertfall det viktigste som jeg kommer på nå. Det må jo da fikses før neste uke. Så det står litt på planen denne uka også.

Har du førerkort eller kjører du buss?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg