Når bikkja spiser yoghurt

Jeg har prøvd så mange ganger å smake på sunne ting som jeg ikke har prøvd før. Som regel går det ikke så bra, men noen ganger finner jeg nye favoritter. Jeg vet ikke om gresk yoghurt er så veldig sunt, men det er noe jeg aldri trodde jeg kom til å like hvertfall. En stiv yoghurt som minner mer om pudding? Jeg tenkte hva i alle dager har jeg kjøpt nå, men så fikk jeg smakt det og fant ut at dette ikke var så ille som jeg hadde trodd. Faktisk har jeg spist min andre greske yoghurt, i dag til lunsj. Min første greske yoghurt var for en god stund siden. I dag ble det med ferskenbiter. Jeg anbefaler å smake det. Den er faktisk veldig god. Den har lite fett og er rik på protein. Til og med bikkja likte det. Han fikk det som var igjen i bunnen og det hadde han i hele fjeset etterpå. Han pleier ikke å få så mye. Han har vel bare vært ekstra heldig nå. Bikkja var hvertfall storfornøyd med det lille som var igjen. Nå ligger han å koser seg i sofaen oppå et teppe. Han var jo ute i vått gress så nå må han ligge på teppet. Sånn så han ut etter å ha fått litt yoghurt.

En skikkelig grisunge. Så da var det bare å hente en klut og få ut yoghurten av pelsen hans. Vi skal jo få besøk og da kan han jo ikke ha pelsen full av gresk yoghurt. Nå er han hvertfall ren igjen ig klar for besøk. Spørsmålet er bare om dem er klare, men dem kommer vel i løpet av dagen.

Om dere lurer på hvordan den greske yoghurten ser ut så kan dere sjekke ut bildet under her. Det var denne jeg spiste i dag.

Har du smakt den?
Likte du den?
Eller kanskje du vil prøve den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg